Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@02:06:19 GMT

نجات معجزه‌آسا از شکاف ۲دیوار

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۴۱۰

نجات معجزه‌آسا از شکاف ۲دیوار

به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری حدود ساعت14 دوشنبه به آتش‌نشانی بندرعباس خبر رسید جوانی بر اثر سقوط به شکاف میان دیوارهای 2 مجتمع مسکونی در سه راه برق گرفتار شده است. به‌دنبال این تماس، تیمی از آتش‌نشانان به فرماندهی سرآتش‌یار، حسن امینی‌زاده، معاون عملیات آتش‌نشانی بندرعباس راهی محل شدند.

امینی‌زاده  می‌گوید: وقتی به محل حادثه رسیدیم با ماجرای عجیبی روبه‌رو شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی می‌گفتند که پسر جوانی از طبقه ششم به شکاف میان 2 دیوار سقوط کرده و در طبقه دوم گیر کرده است.

وی ادامه می‌دهد: شکاف میان 2دیوار، حدود 30سانتی‌متر بود و اینکه فردی پس از سقوط در این شکاف زنده مانده باشد، عجیب به‌نظر می‌رسید. در این شرایط تیم‌های نجات وارد عمل شدند و تنها راهی که می‌شد پسر جوان را بیرون کشید، تخریب دیوار اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه دوم بود. با همکاری نیروی انتظامی و موافقت ساکنان این واحد، دست به‌کار شدیم و با محاسبات دقیق و تخریب بخشی از دیوار به پسر جوان رسیدیم.

امینی‌زاده می‌گوید: وقتی پسر جوان را از آن شرایط هولناک نجات دادیم، متوجه شدیم که او هیچ آسیبی ندیده و فقط به‌دلیل فشار دیوارها، دست و پایش کمی متورم شده است. این در حالی بود که اگر سقوط کرده بود، حتما آسیب جدی می‌دید. به همین دلیل از او درباره این اتفاق پرسیدیم و وی پاسخ داد که کبوترش وارد شکاف میان 2 دیوار شده و بیرون نمی‌آمد و او برای گرفتن کبوترش وارد شکاف شده و درنهایت گیر افتاده بود.

به‌گفته وی، عملیات نجات این فرد حدود یک ساعت طول کشید و او صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

پربیننده ترین جزییات تکان دهنده از خودکشی کودک کار برنامه ماه عسل +عکس و فیلم خودکشی کودک کار برنامه ماه‌عسل! +فیلم سرقت از پراید در کمتر از یک دقیقه! +فیلم 3 هفته زندگی با جسد یک زن سناریوی پسر معتاد برای پنهان کردن راز قتل مادر

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی مجتمع مسکونی آوار برداری تیم نجات شکاف میان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوشهر، طی تماس والدین یک دختر بچه ۳ ساله با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گیر کردن پای فرزندشان میان کفی بالابر و دیوار مجاور، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی به همراه تیم عملیاتی عازم محل شدند.

معاون عملیات دوشنبه شب با بیان این مطلب افزود: نیروهای عملیاتی بلافاصله پس از قطع جریان برق و مهار بالابر مشغول عملیات شدند و همزمان با سرگرم و آرام کردن کودک موفق شدند بدون هیچگونه آسیبی، با استفاده از تجهیزات مخصوص، هر دو پای کودک را از صفحه میانی و دیوار رهاسازی کنند

به گفته وی، این کودک برای طی مراحل درمانی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد و پس از پیگیری‌های انجام شده به‌صورت حضوری در بیمارستان توسط معاون عملیات سازمان مشخص شد که خوشبختانه هیچگونه شکستگی وجود نداشته و با دستور پزشک معالج ترخیص شد.

کد خبر 6092583

دیگر خبرها

  • تصاویر | نجات معجزه‌آسای زن بمی بعد از ۴ روز حبس بین دیوار
  • زن بمی بعداز چهار روز ازبین دو دیوار نجات یافت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • نجات زن بمی پس از چهار روز از بین دو دیوار
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • فیلم| نجات خانم بمی بعد از ۴ روز از بین دو دیوار!
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • زنی در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت
  • زن بمی بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار، نجات یافت