Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از شبکه فرانس ۲۴، رئیس جدید کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد طرح قطع کمک‌های مالی واشنگتن به آوارگان فلسطینی را مورد بازنگری قرار می‌دهد.

گریگوری میکس با اعلام اینکه دولت جدید آمریکا از سیاست دو کشوری در حل مناقشه فلسطین حمایت می‌کند، گفت قطع کمک‌های مالی به آوارگان فلسطینی که در دولت دونالد ترامپ صورت گرفت، مورد تجدید نظر قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه حمایت‌های این کشور از رژیم صهیونیستی تاکید کرد: من اعتقاد راسخ به راه حل دو کشور دارم، زیرا تنها راه مشروعیت بخشی به یک حکومت یهودی و نیز تشکیل صلح آمیز دولت فلسطینی است. دو کشور مستقلی که در تجارت و سیاست با یکدیگر همکاری کنند. به همین خاطر باید کمک‌ها به فلسطین از سر گرفته شود، چون آمریکا باید رهبری خود را در اینجا به اثبات برساند.

این مقام کنگره آمریکا یادآور شد دیپلمات‌های آمریکایی و فلسطینی به سفارت‌خانه‌های دو کشور باز خواهند گشت.

رئیس جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۸ و در راستای خوش خدمتی به صهیونیست‌ها کمک مالی ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به آنروا-نهاد هماهنگ‌کننده کمک‌های سازمان ملل متحد به آوارگان فلسطین- را قطع کرد.

ترامپ با سرپیچی آشکار از اجماع بین المللی در چهار سال گذشته در قالب طرح صهیونیستی آمریکایی معامله قرن، با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم اشغالگر، انتقال سفارت آمریکا به قدس اشغالی، حمایت از شهرک سازی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین و اقداماتی از این دست خدمات شایان ذکر به دوستان صهیونیست خود کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس نمایندگان آمریکا مناقشه فلسطین رژیم صهیونیستی آوارگان فلسطین دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «لین جیان» سخنگوی وزارت خارجه چین امروز سه‌شنبه اعلام کرد که نمایندگان جنبش‌های فلسطینی فتح و حماس در پکن رایزنی کردند و بر تصمیم خود برای ادامه گفت وگو و تلاش برای وحدت نیروهای فلسطینی تاکید کردند.

وی دراین‌باره گفت: به دعوت چین، نمایندگان حماس و فتح اخیراً به پکن آمدند تا گفت‌وگوی عمیق و صریح داشته باشندو برای آشتی نیروهای فلسطین فلسطینی به گفتگوی عمیق و صریح تلاش ادامه دهند.

به گفته سخنگوی وزارت چین «دو طرف بر ادامه روند گفتگو و تلاش برای دستیابی به وحدت فلسطین در اسرع وقت توافق کردند.»

سخنگوی وزارت خارجه چین همچین گفت که دو طرف تمایل سیاسی خود را برای دستیابی به آشتی از طریق گفتگو ابراز کردند و هر دو طرف قدردانی عمیق خود را از حمایت چین از مردم فلسطین اعلام کردند.

کد خبر 6092968

دیگر خبرها

  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • بورل: چندین کشور اروپایی دولت فلسطینی را به رسمیت می‌شناسند
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • آوارگان فلسطینی اینگونه از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا تشکر کردند | ببینید
  • ضرب‌الاجل به پاستور