Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسعود سلیمانی پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت اسکواش استان اصفهان اظهار داشت: اسکواش استان اصفهان با رئیس قبلی هیأت هویت پیدا کرد البته سایر رئیس هیأت‌ها نیز در جهت توسعه این رشته در اصفهان تلاش کردند.

رئیس فدراسیون اسکواش افزود: عقد اخوت با هیچ‌کسی نبسته‌ام و به رئیس جدید نیز رأی ندادم که حرف از مهندسی مجمع هیأت اسکواش نباشد؛ در یک سال اخیر اسکواش اصفهان وضعیت خوبی نداشت و در ارزیابی کشوری در نیمه دوم جدول استان‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با خلاقیت می‌توان موفقیت کسب کرد، در کنار هیأت‌ها هستیم و حمایت می‌کنیم اما هیأت‌های ورزشی در حال حاضر باید خودگردان باشند و به دوندگی زیادی نیاز دارد.

سلیمانی همچنین خاطرنشان کرد: میزبانی مقتدرانه اصفهانی‌ها در اسکواش را به خاطر داریم که آوازه‌اش در شرق آسیا نیز پیچید و باید این میزبانی‌ها ادامه‌دار شود؛ داوران اصفهان قوی هستند اما کرونا را بهانه کردند و فاصله گرفته‌اند، داوران اصفهان دوباره به سطح کشوری بازگردند.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان گفت: باید در بخش بانوان فعالیت بیشتری انجام شود و در کنار هیأت اسکواش خواهیم بود؛ همچنین امیدواریم برای راه‌اندازی پدل برنامه‌ریزی شود زیرا حیف است که نصف‌جهان پدل را نشناسد.

اسکواش باید به سمت فرهنگ‌سازی حرکت کند

سیدمحمد طباطبایی نیز اظهار داشت: امیدواریم رئیس جدید هیأت اسکواش طبق برنامه پیشنهادی پیش برود، وقتی برنامه مشخص شده گفته می‌شود، باید طبق همان پیش رفت و به افکار عمومی در قبال آن پاسخ داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم به اهداف کمی و کیفی در رشته اسکواش دست پیدا کنیم، اسکواش برای خارج شدن از مظلومیت خود باید به سمت فرهنگ‌سازی حرکت کند تا شاهد رشد رشته اسکواش در استان اصفهان باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: امیدواریم همکاری لازم بین آموزش و پرورش و هیأت اسکواش شکل گیرد و دانش‌آموزان با این رشته بیشتر آشنا شوند و از ظرفیت‌های آموزش و پرورش در این زمینه استفاده شود.

طباطبایی در پایان بیان داشت: هرچقدر باشگاه بیشتری در اسکواش داشته باشیم، رشد و رونق این رشته در استان اصفهان بیشتر خواهد شد و اصفهان این ظرفیت را دارد.

خیلی از مردم هنوز با اسکواش آشنایی ندارند

بهزاد نویدنیا نیز در این مجمع اظهار داشت: برای ایجاد بستر مناسب برای کسب درآمد مربیان، ایجاد کارگروه فنی، تشکیل کمیته‌های فعال و استفاده از پیش‌کسوتان اسکواش اصفهان تلاش خواهیم کنیم.

رئیس هیأت اسکواش استان اصفهان افزود: همکاری با انجمن‌های دانش‌آموزی جهت آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با اسکواش، ایجاد کورت اسکواش در دانشگاه‌ها و گرفتن میزبانی‌های مهم داخلی و بین‌المللی از دیگر برنامه‌های هیأت اسکواش خواهد بود.

وی در پایان گفت: خیلی از مردم هنوز با اسکواش آشنایی ندارند و باید در این زمینه فعالیت گسترده‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزش اصفهان اسکواش مجمع انتخاباتی رئیس فدراسیون اسکواش مسعود سلیمانی استان اصفهان هیأت اسکواش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آسیای توانمندتر با استفاده از تکنولوژی و اشتراک دانش تحقق می یابد
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • قهرمان لیگ برتر و تهدید توامان فدراسیون و AFC!
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • (ویدئو) وقتی آوازه «نون خ» در حیاط هیئت دولت می‌پیچید!