Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اجرای بخشنامه ریاست قوه قضاییه مبنی بر پایش زندانیان از حیث اجرای دقیق قوانین و احکام و مقررات و رعایت حقوق مددجویان، طرح پایش زندانیان بند نظامی و بازداشتگاه مرکزی ارومیه انجام شد.

خبرگزاری میزان - با هدف اطمینان از اجرای دقیق قوانین و رعایت حقوق زندانیان، طرح پایش زندانیان بند نظامی و بازداشتگاه مرکزی ارومیه از سوی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان آذربایجان غربی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا صمیمی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان آذربایجان غربی در تبیین اهداف این طرح گفت: در اجرای بخشنامه ریاست قوه قضاییه مبنی بر پایش زندانیان از حیث اجرای دقیق قوانین و احکام و مقررات و رعایت حقوق مددجویان، طرح پایش زندانیان بند نظامی و بازداشتگاه مرکزی ارومیه انجام شد.

وی افزود: در این طرح، وضعیت کلیه محکومان بند نظامی زندان مرکزی ارومیه از جهت مطابقت آراء صادره و امکان استفاده از آزادی مشروط و یا تبدیل و تعلیق مجازات همچنین نظام نیمه آزادی و آزادی تحت نظارت الکترونیکی بررسی و تعداد ۲۸ زندانی تعیین تکلیف شدند.

صمیمی گفت: همچنین وضعیت کلیه متهمان بازداشتی نیز از باب احتمال شمول کاهش مبلغ قرار تأمین و یا تبدیل آن پیگیری شد و مدت زمان بلاتکلیفی متهمان مورد بررسی دقیق قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در بخش دیگری از اجرای طرح پایش زندانیان، وضعیت محکومان به استرداد اموال ناشی از ارتکاب جرم مورد بررسی قرار گرفت و خوشبختانه ابهام و یا مشکلی در این بخش وجود نداشت.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان آذربایجان غربی بررسی وضعیت محکومان مالی را از دیگر اقدامات طرح پایش زندانیان عنوان کرد و گفت: شناسایی زندانیان مشمول اعسار و تقسیط و تعدیل در محکومیت‌های مالی بخش دیگر این طرح بود و ۹ نفر از محکومان تعیین تکلیف شدند.

وی گفت: همچنین شرایط آن دسته از زندانیانی که امکان استفاده از نهاد قانونی تعویق مراقبتی و سامانه نظارت الکترونیکی را داشتند مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و ۴ زندانی برای اتخاذ تصمیم به دادگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: طرح پایش بازداشتگاه مرکزی ارومیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طرح پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین درباره ورود نیروهای خارجی در غزه به شدت هشدار داد.

در بیانیه کمیته های مقاومت فلسطین آمده است: ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره حضور نیروهایش در غزه یا ساحل آن به شدت هشدار داده و تاکید می کنیم که این نیروها هدفی مشروع برای ملت و مقاومت آن تبدیل خواهند شد.

کمیته های مقاومت فلسطین اعلام کردند: هر تحرکی از سوی هرکشوری یا هر نیرویی یا هر قیمومیتی بر ملت ما، سرنوشت آن شکست خواهد بود. آنچه دشمن صهیونیست نازی از طریق کشتار نتوانسته به آن برسد، دیگران هم نخواهند توانست راه به جایی ببرند.

گفتنی است که چند روز قبل روزنامه گاردین به نقل از یک منبع نزدیک به وزارت دفاع انگلیس ادعا کرده بود که دولت لندن در حال بررسی طرحی است که نیروهای این کشور را برای توزیع کمک‌های امدادی به غزه اعزام کند.

در صورت اجرای این طرح، سربازان انگلیسی وظیفه خواهند داشت تا کامیون‌های حامل کمک‌های امدادی را از اسکله غول‌پیکری که ارتش آمریکا قرار است احداث کند، اسکورت کنند. ساخت این اسکله به نوشته گاردین قرار است ماه آینده میلادی در شرق دریای مدیترانه تکمیل و سپس به سمت ساحل غزه رانده شود.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفته است که نیروهای آمریکایی بعد از پایان پروژه مسئولیتی در قبال انتقال کمک‌ها به داخل غزه نخواهند داشت و بر همین اساس وزارت دفاع انگلیس در حال بررسی طرح مشارکت در این ماموریت است؛ طرحی که به گفته منبع نظامی گاردین به‌ دلیل چالش‌های موجود ممکن است به مرحله اجرا نرسد.

کد خبر 6091097

دیگر خبرها

  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • ما به انگلیس یا هر کشور دیگری درباره دخالت نظامی هشدار می‌دهیم
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه
  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • عملکرد دستگاه‌ها در اجرای اعتبارسنجی هماهنگ بانکی بررسی شد