Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتشپاد مهدی رضایی گفت: در پی تماس تلفنی مردمی با سامانه ۱۲۵ مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک سوله در شمال این شهر، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه های ۴۲ و ۸ را به محل حادثه در انتهای بولوار پنجتن اعزام کرد که با حضور به موقع نیروهای امدادی این آتشسوزی که در فضایی به وسعت ۲۰۰ مترمربع به وقوع پیوسته بود مهار و سرایت آتش به انبارهای مجاور که مملو از مواد قابل اشتغال بود جلوگیری به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد خاطرنشان کرد: این کارگاه فاقد سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق بوده و علت دقیق این آتش‌سوزی توسط کارشناسان مربوطه دست بررسی است.

انتهای پیام/70039

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی مشهد موتور سیکلت آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کارگاه نجاری خودکار به کمک نیروی آب (فیلم) فرایند چالش برانگیز ساخت ظروف تفلون در پاکستان (فیلم) نحوه ساخت انگشتر به روش سنتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم)
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • ضبط ۲ دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد