Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:21:44 GMT

اولین فراخوان شتابدهی هاب شیراز پایان یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۶۴۵

اولین فراخوان شتابدهی هاب شیراز پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شیراز ظهر چهارشنبه در این مراسم، گفت: ماجرای هاب و رسیدن به جایگاه فعلی دقیقاً به مثابه برنامه ریزی برای آغاز یک استارتاپ است.

زبرجد با بیان اینکه ۳ بخش برنامه ریزی، پشتکار و از همه مهم‌تر همدلی اضلاع مثلثی هستند که در هاب شیراز در کنار هم قرار گرفته‌اند، افزود: دانشگاه‌ها باید پشتوانه علمی نوآوری و کارآفرینی‌ها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: اگر دانشگاه شیراز می‌خواهد به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم حرکت کند باید به سمت همین نوع کارآفرینی‌ها با تغییر ساخت‌ها پیش رود.

به گفته معاون دانشگاه شیراز، متأسفانه هنوز بسیاری از اساتید به نتیجه نرسیده‌اند که وظیفه دانشگاه کارآفرینی است و این مهم آرام آرام باید جای خود را در ذهن‌ها تغییر دهد.

نایب رئیس هیئت مدیره شتابنده هاب شیراز با یادآوری اینکه بیش از ٩٠ درصد از استارتاپ‌هایی که در کشور شکل گرفته اثرگذاری زیر ١٠ درصد داشته‌اند، تاکید کرد: استارتاپ هم هزینه انسانی می‌خواهد و هم مالی و اقتصادی تا در یک بازه زمانی ٥ ساله به ثمر برسند.

علی اکبر صفوی با بیان اینکه در هاب شیراز یک جهش فکری در شتاب دهنده‌ها رخ داده و نگاه سهامداری بر آن حاکم نیست، گفت: اگرچه این حرکت از شیراز آغاز شد اما امروز استان‌های همجوار فارس هم تحت پوشش این هاب و حرکت اول قرار گرفته‌اند و اگر لازم باشد حاضریم به همه استان‌ها سرویس دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، هاب شیراز در طبقه هشتم برج نوآوری دانشگاه شیراز در مساحتی به وسعت ٦٢٠ مترمربع برای ١٠ تیم شتابدهنده و فضای کار اشتراکی حدود ١٠ نفر مجهز شده است.

کد خبر 5115690

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز دانشگاه شیراز شتابدهنده تخصصی قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد دانشگاه شیراز هاب شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایات اسرائیل در نوار غزه برگزار شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی ایران در حمایت از حرکت دانشجویان آمریکا و اروپا با حضور دکتر عبدالرضا پازوکی؛ رئیس این دانشگاه، معاونین، مدیران و کارمندان و دانشجویان بین‌الملل دانشگاه بعد از ظهر امروز برگزار شد.

در ادامه تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • کنعانی: آهِ کودکان و زنان غزه وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده است
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید اسدپور در شیراز
  • پایان انتظار ۳۷ ساله مادر شهید در شیراز
  • امحاء مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق شیراز
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد