Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع با بیان اینکه بانوان گیلانی سهم به‌سزایی در تولید و کارآفرینی کشور دارند خواستار تجلیل ویژه از این بانوان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «ارسلان زارع» امروز (چهارشنبه، ۱۷دی ) در دیدار با بانوان کارآفرین گیلان در سالن الغدیر استانداری با اشاره به تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دخت نبی اکرم( ص) متعالی ترین الگو برای بانوان جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


استاندار گیلان با بیان اینکه بانوان این مرز و بوم در تاریخ ایران فعالیت های گسترده ای داشتند گفت: در حوزه سیاسی، علمی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی شاهد فعالیت و مشارکت مستمر بانوان هستیم.

 


وی با اشاره به اینکه در حوزه فعالیتی و اقتصادی بانوان مشکلاتی وجود دارد اذعان کرد: با وجود دغدغه ها و مشکلات بسیار، اما بانوان گیلانی با اقتدار در مقابل این مشکلات ایستادگی کرده و به فعالیت خود ادامه دادند.

 

زارع ادامه داد: اعتماد به نفس بالای بانوان در حوزه اقتصادی با وجود محدودیت ها ستودنی است.

 

نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه بانوان غیور این مرز و بوم علاوه بر اشتغال خود برای دیگران نیز اشتغال ایجاد کرده‌اند گفت: بانوان کار آفرین استان بایستی مورد تقدیر و تمجید مسئولان قرار گیرند تا با انگیزه بیشتر فعالیت کنند.

 


استاندار گیلان اضافه کرد: تلاش فراوان بانوان در حوزه اقتصادی، دولت را مجاب می کند که زمینه و زیرساخت های لازم را در این حوزه بیش از پیش فراهم کند.

 


زارع اذعان داشت: دولت تدبیر و امید تسهیلاتی با موضوع حمایت از زنان سرپرست خانوار و آموزش های توانمندسازی بانوان در حوزه های مختلف را برای این قشر فراهم کرده است.

 


وی با تاکید بر اینکه بانوان سهم بسزایی در تولید کشور دارند و بانوان گیلانی رتبه برتر مشارکت اقتصادی و اشتغال را دارند تصریح کرد: قدردانی از زنان کارآفرین بیشاز پیش باید مورد توجه قرار گیرد‌.

 


نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه ظرفیت های بالایی در گیلان وجود دارد افزود: با توجه به ظرفیت های موجود، فراهم کردن تسهیلات آسان از بانک ها و بهره گیری از فرصت ها می توان زمینه کارآفرینی دیگر بانوان فعال را در استان فراهم کرد. 

 

گفتنی است، در پایان هر یک از بانوان کارآفرین گیلانی دغدغه های فعالیت در حوزه های مختلف را عنوان و راهکارهای حل مشکلات را از استاندار خواستار شدند.‌

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: کار آفرین توسعه اقتصادی بانوان بانوان گیلانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، طیب جعفری، امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت- در مراسم تجلیل از کارگران نمونه استان اظهار کرد: هفته کارگر، فرصت مناسبی است برای تجلیل از کسانی که ردای تلاش و خدمت بر قامت استوارشان، تجسمی از اراده و همت است.

وی افزود: کارگران با اراده‌ای پولادین خود در حرکت چرخ‌های اقتصاد کشور و در اعتلای نام ایران گام بر می‌دارند و عاشقانه تلاش می‌کنند تا شعار جهش تولید با مشارکت مردم به عنوان راهبرد اقتصادی سال جاری محقق شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت:بخشی از اقتصاد استان زنجان نیز به عنوان یک استان صنعتی و کشاورزی به دست توانمند کارگران مدیریت می‌شود که امیدواریم با برنامه‌های این هفته بتوانیم برای قدردانی از زحمات آنها و اعتلای نام کارگر در جامعه گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت اقتصادی استان گفت: سهم زنجان با داشتن ۱.۳ درصد جمعیت کشور از تولید ناخالص داخلی کشور، کمتر از یک درصد بود، اما در فعالیت دولت سیزدهم این رقم روند رو به رشدی پیدا کرد و در حال رسیدن به بالای یک درصد است.

جعفری با اشاره به رتبه نخست زنجان در شاخص نرخ مشارکت اقتصادی در کشور افزود: از جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری استان، ۸۳۰ هزار نفر از جمعیت در سن کار هستند و نرخ مشارکت اقتصادی استان در فصول گذشته به‌طور میانگین بالاتر از ۵۰ درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: اقتصاد استان پاسخگوی مشارکت اقتصادی افراد جویای کار است و متناسب با رشد اقتصادی استان، شمار بیمه‌شدگان اجباری در زنجان از ۱۱۲ هزار نفر به مرز ۱۳۴ هزار نفر رسیده است.

کد خبر 749412

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • حضور توپکا و شاهان میاندورود در دور برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم
  • تجلیل از ۳۰ نفر از جامعه کار و کارگری گیلان
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان