Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه حمله به پایگاه نظامی عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت، گفت: مراسم نمادین گرامیداشت یوم الله ۱۸ دی، روز بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «احمد ملایی» امروز (۱۷ دی) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از وقایع مهمی که در دهه بصیرت و میثاق با ولایت قرار دارد سالروز حمله موشکی به عین الاسد مهم ترین پایگاه شیطان بزرگ در عراق است که در روزشمار دهه بصیرت به عنوان روز بصیرت، اقتدار ملی، سیلی به شیطان بزرگ نامگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: نیروهای مقتدر نظامی ایران به ویژه سپاه سرافراز پاسداران انقلاب اسلامی پس از جنایت بزرگ آمریکای خبیث در به شهادت رساندن شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با حمله موشکی به پایگاه آمریکایی عین الاسد قدرت نظامی ایران را به رخ جهانیان کشاندند و اثبات نمودند که آمریکا و جنایتکاران عالم در برابر قدرت ایران اسلامی توان پاسخگویی و مقابله ندارند و تمام تهدیدات آنها تو خالی است.

 

وی ادامه داد: این اقدام تاریخی نیروهای مسلح پس از حضور ده‌ها میلیونی مردم قدرشناس در تشییع پیکر مقدس شهدای مقاومت که یوم الله بزرگترین بدرقه جهانی را آفرید؛ دومین سیلی محکم مردم ایران به آمریکای جنایتکار بود و ضمن اثبات اقتدار و صلابت نیروهای مسلح ایران اسلامی، هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت و آبروی آمریکا را در منطقه و جهان برد و یوم الله غرور آفرین اقتدار ملی و سیلی به شیطان بزرگ را آفرید.

 

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه مردم قدرشناس هر ساله این ایام الله غرور آفرین را در دهه بصیرت، گرامی خواهند داشت، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی به این مناسبت اجتماع محوری نخواهیم داشت و مراسم نمادین و با جمع بسیار محدود برگزار می شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: در این مراسم نمادین فردا پنج شنبه ۱۸ دی ماه با حضور جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان جهت تجدید میثاق با ولایت و بهره‌مندی از رهنمودهای آیت الله عبادی، نماینده معزز ولی فقیه در استان خراسان جنوبی با ایشان دیدار خواهند کرد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیلی به آمریکا رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی شیطان بزرگ عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی

حزب‌الله لبنان از حملات موشکی و توپخانه‌ای به پایگاه‌های صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان مقاومت با موشک مقر فرماندهی لشگر۹۱ در پادگان «برانیت» را هدف قرار دادند.

طبق گزارش المیادین، حزب‌الله لبنان همچنین اعلام کرد با توپخانه پایگاه «زبدین» در مزارع شبعا  و پایگاه السماقه در کفرشوبا را هدف قرار داد.

از زمان شروع عملیات طوفان‌الاقصی توسط مقاومت فلسطین علیه اراضی اشغالی و جنگ غزه مرزهای لبنان و اراضی اشغالی نیز شاهد تبادل آتش میان حزب‌الله و ارتش رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • وعده صادق آب به خانه مورچه ریخت/ نمایش باطن حقوق بشر آمریکایی
  • انقلاب اسلامی ایران در حال انتشار در جهان است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت