Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@12:23:52 GMT

تمام قطعات در ساخت پهپادها از تولیدات داخلی است

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۱۹۵۰

تمام قطعات در ساخت پهپادها از تولیدات داخلی است

به گزارش روز چهارشنیه ایرنا از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه تمرین بزرگ رزم پهبادی ارتش که در منطقه عمومی سمنان در حال برگزاری است، گفت: انواع پهپادها از برد 20 کیلومتر تا هزار کیلومتر را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.

وی اضافه کرد: پهپادهایی که در نمایشگاه وجود دارند، از قابلیت‌ها رادارگریزی و درگیری با انواع اهدف و انهدام اهداف برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه گفت: انواع پهپادهای عمود پرواز، پهپادی که نیاز به باند دارد و نیز پهپادهایی که روی خودرو لانچ بشود، در اقسام رزمی و شناسایی، همچنین با قابلیت روزپرواز و شب‌پرواز و در هر شرایط آب و هوایی در نمایشگاه دیده می‌شود.

وی افزود: در نیروی زمینی ارتش دستاوردهای بی‌نظیری در حوزه پهپاد به دست آورده‍ایم.

امیر سرتیپ حیدری در پایان با بیان اینکه پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد و تاکید بر خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید پهباد، تصریح کرد: تمام  قطعات و تجهیزاتی که در ساخت پهبادها استفاده شده از تولیدات خود نیروی زمینی ارتش است و هیچ قطعه ای خارج از نیروی زمینی ارتش  در این پهپادها به کار گرفته نشده است.

نخستین تمرین مشترک و بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند از پهپادهای عملیاتی نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و در نقاط مختلفی از مرزهای ایران اسلامی به مدت دو روز برگزار می‌شود.

برچسب‌ها پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری پهپاد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری اخبار کنکور نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به ایستگاه پایانی اش نزدیک شده و در حالی که انتظار می رود فدراسیون فوتبال توجه و اهتمام بیشتری به این مهم داشته باشد اما متاسفانه در برنامه بازی ها کم توجهی شده به طوری که بازی تیم های مدعی صعود همزمان برگزار نمی شود. طبق برنامه اعلام شده در هفته بیست و چهارم، بازی حساس و تعیین کننده تیم های شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن با فاصله 30 دقیقه ای بعد از بازی تیم های نیروزی زمینی و شهدا بابلسر برگزار می شود.شاید دلیل ان شرایط اب و هوایی ماهشهر است. به هرحال بهتر بود مسئولان برگزاری مسابقات برای به وجود نیامدن شائبه و برقراری عدالت ساعت تمام بازی ها را در یک زمان اعلام می کردند.

البته شنیده شده که باشگاه نیروی زمینی مراتب اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام خواهد کرد.آن ها ها مدعی شده اند که اگر ساعت بازی در ماهشهر تغییر نمی کند حداقل زمان بازی آن ها با شهدا بابلسر با ساعت بازی شهرداری ماهشهر و ستارگان بهمن همزمان شود.

تیم های نیروی زمینی، ستارگان بهمن و شهرداری ماهشهر در سه هفته پایانی شانس صعود مستقیم به لیگ دسته اول یا حضور در پلی اف را دارند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899744

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • تصاویری از جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه
  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • جنگ پهپادها در آسمان؛ شیوه جالب برای ساقط کردن پهپاد اوکراینی! | فیلم
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها