Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میثم پاریزی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی با کمان استان کرمان ضمن تسلیت سالروز شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی افزود: هیات تیراندازی با کمان کرمان باتوجه به سکوها و مدال‌های میادین ملی و بین المللی پرافتخارترین هیات این استان است.

وی اظهار داشت: هیات تیراندازی با کمان استان کرمان ضمن توجه ویژه به بحث آموزش در شهرستان‌ها، به ارتقای دانش مربیان کمک کند که در شهرستان‌های بیشتری این هیات فعال شود و تجهیزات اولیه در اختیار این شهرستان‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: معتقدیم استان کرمان سرشار از استعداد به ویژه در تیراندازی با کمان تلقی می‌شود که تعداد ورزشکاران فعال در این حوزه گواه بر این مدعا است.

وی بیان داشت: از هیات تیراندازی با کمان کرمان انتظار می‌رود بتواند رشد کمی را به نسبت ورزشکاران سازمان یافته این استان داشته باشیم.

پاریزی تصریح کرد: بیش از ۱۱۰ هزار ورزشکار سازمان یافته تا پایان سال ۹۸ در استان کرمان داشتیم که در سال ۹۹ به علت شیوع کرونا افت شدیدی را در این حوزه شاهد بودیم و امیدواریم با همت و ایجاد فرصت این حوزه را ساماندهی کنیم و به رشد کمی برسیم.

وی با اشاره به ضرورت تبلیغات مناسب در رشته تیراندازی به عنوان رشته ای با جذابیت خاص افزود: تیراندازی توصیه دین است و می تواند ظرفیت های مناسبی در توسعه ورزش استان ایجاد کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه دستگاه‌هایی در شهرستان ها داریم که می توانند با هم افزایی به این رشته ورزشی کمک کنند گفت: امیدواریم با جلوگیری از برخی از فعالیت های موازی، ارتقای کیفی این رشته را شاهد باشیم.

وی عنوان کرد: استان کرمان ۲ سهمیه قطعی در رشته تیراندازی با کمان را در المپیک و پاراالمپیک با وجود یک سال تاخیر در برگزاری این رقابت‌ها کسب کرده و امیدواریم که این سهمیه‌ها افزایش یابد.

پاریزی افزود: هیات تیراندازی با کمان استان کرمان برنامه های متمرکزی برای بازی های آسیایی دور بعد داشته باشد که جایگاه کشور و استان کرمان را در این رشته ارتقا بخشیم.

وی با اشاره به انتخابات مجمع هیات تیراندازی با کمان استان کرمان گفت: جهانشاهی به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات تیراندازی با کمان استان کرمان انتخاب شد.

برچسب‌ها کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان کرمان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان فدراسیون تیراندازی با کمان اخبار کنکور شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رییسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رییس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رییسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

کد خبر 6089276

دیگر خبرها

  • تیر و کمان در زمین‌های تنیس شیرودی! / فدراسیون تماشاگر حراج کورت‌های تنیس
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر