Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد نجمی پور روز چهارشنبه در آیین تشییع پیکر استوار یکم شهید سعید بنی اسدی در بهشت متقین بیرجند افزود: اقتدار اولین ثمره آزادی است و اگر امروز کشور ما از نظر نظامی به جایی رسیده که استکبار جهانی نمی‌تواند به کشور چپ نگاه کند از اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی است.

وی گفت: امروز اگر دشمن بخواهد وارد مرزهای مختلف کشور شود با اقتدار با آنها رفتار می‌شود مانند همان سربازان آمریکایی که توسط نیروهای سپاه در وسط دریا دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه سربیشه ادامه داد: امروز اگر در حوزه‌های علمی، فناوری، نظامی، غنی‌سازی اورانیوم و هسته‌ای حرفی برای گفتن داریم به برکت خون همین شهدا است.

وی گفت: برکت بعدی، امنیت است که خیلی از کشورها امروز از نبود آن رنج می‌برند و یادمان باشد که هزینه‌های زیادی پرداخت کردیم و شهدای زیادی به خون غلطیدند تا این امنیت پابرجا مانده است.

حجت الاسلام نجمی پور تصریح کرد: شهید احمدی روشن، علی محمدی، پدر موشکی ایران شهید تهرانی مقدم، شهید محسن فخری زاده و سایر شهدا در حوزه علمی افتخار آفریدند و امروز سربازان آنها در عرصه‌های مختلف می‌درخشند.

وی گفت: شهدای حریم وطن و مدافع حرم هم کوشیدند تا ما در امنیت کامل به سر ببریم و نتیجه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی همین خون‌ها و مجاهدت شهدا است.

امام جمعه سربیشه تاکید کرد: نسل جوان مراقب باشد و از توطئه‌های دشمن غافل نشوند زیرا برای اینکه ایران کوه تابان شود با خون دل به اینجا رسیدیم.

وی با بیان اینکه شهید بنی اسدی در راه مبارزه با کاسبان مرگ به شهادت رسید افزود: در شهرستان سربیشه هشت شهید را در حوزه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کردیم و از ۶۰ تن مواد مخدر کشف شده از ابتدای سال جاری در خراسان جنوبی بیش از چهار تن در سربیشه کشف و ضبط شد که بیانگر جانفشانی جان برکفان نیروی انتظامی است.

پیکر استوار یکم شهید «سعید بنی اسدی» مامور انتظامی خراسان جنوبی روز چهارشنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان در بیرجند تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده شد.

استوار یکم سعید بنی اسدی از کارکنان پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه صبح دوشنبه پانزدهم دی ماه طی عملیاتی در راه مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان به شهادت رسید.

برچسب‌ها شهید سربیشه خراسان جنوبی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید سربیشه خراسان جنوبی شهید سربیشه خراسان جنوبی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امنیت اخبار کنکور بنی اسدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • ضرورت قدم‌برداشتن در مسیر تولید برای تحقق شعار سال
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • نماز جمعه سنندج
  • تعیین‌کننده بودن رسانه در دنیای امروز انکارناپذیر است
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال