Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر امروز در شورای اداری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در مدیریت تخصص به تنهایی گره گشا نیست و باید فهم مدیریتی برقرار باشد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه اجزای حاکمیت در استان منسجم هستند، بیان کرد: در استان تلاش کردیم بر اساس برنامه در هر بخشی سند داشته باشیم و با کار کارشناسی آسیب‌ها را شناسایی کنیم و در حین تهیه سند و اجرای آن نظارت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مشاوره دستگاه‌های نظارتی در امور اجرایی را امری قابل قبول دانست و افزود: در کشور برای حل مشکلات قانون و تبصره اضافه می‌کنیم و فکر می‌کنیم با قوانین ۲۰ سال گذشته می‌شود مشکلات سال ۹۹ را حل کرد.

شجاعی در ادامه با انتقاد از مدیرانی که کار نکردن را سر لوحه کار خود قرار داده اند، گفت: متأسفانه در کشور مدیری برای کار نکردن مجازات نمی‌شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی به وجود برخی قوانین و آئین نامه‌های ضد سرمایه گذاری اشاره داشت و بیان کرد: تا وقتی که سرمایه گذاری بخش خصوصی در مملکت صورت نگیرد هیچ شعار و برنامه‌ای تحقق نمی‌یابد زیرا این بخش خصوصی است که باید برای مردم اشتغال ایجاد کند و وظیفه بخش دولتی فراهم کردن زیرساخت‌ها مانند فرودگاه و جاده است.

وی در ادامه به انتقاد از اداره کل‌های خراسان شمالی پرداخت و افزود: برخی تفاهم نامه‌ها از مجموع کل اعتبارات یک اداره کل بیشتر است اما مدیر مربوط اصلاً پیگیر تفاهم نامه نیست و نمی دانم این مدیر در دفتر خود چه کاری می‌کند؟

شجاعی تصریح کرد: برخی از مدیران کل آنقدر پیگیر هیچ فعالیتی نیستند که گاهی وجود چنین اداره‌ای را به کل فراموش می‌کنم.

استاندار خراسان شمالی بیان داشت: پروژه‌های بالای ٩۵ درصد در هر حوزه‌ای برای افتتاح در دهه فجر جمع بندی شود تا مردم از این موارد بهره مند شوند و همچنین فرمانداران مکلف به پیگیری مصوبات سفرهای شهرستانی هستند.

وی در ادامه بر مدیریت سوخت استان با اتخاذ تصمیمات یکدست و هماهنگ بین متولیان امر تاکید کرد و افزود: سیستم‌های گرمایشی در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات در ساعات غیر اداری، مساجد و هر جایی که حس می‌کنیم مازاد روشن هستند، خاموش شوند در غیر این صورت مجبوریم واحدهای تولیدی را متوقف کنیم.

شجاعی گفت: اجازه نمی‌دهیم بانک‌های خصوصی منابع مالی مردم استان را جمع کنند و در استانی دیگر مصرف کنند؛ تا کنون تذکر داده ایم لذا باید قانون را رعایت کنند در غیر این صورت کارایی آنها برای استان همانند یک دکه است لذا هیچ منعی برای برخورد و تعطیلی آنها نداریم.

استاندار خراسان شمالی در انتها بیان کرد: برخی ادارات نشست خبری برگزار نکرده و خودشان نیز عملکردشان را اعلام نمی‌کنند؛ برخی نیز گزینشی این کار را انجام می‌دهند. از این رو تا جلسه شورای اداری بعدی باید دستگاه‌ها نشست خبری با حضور تمام رسانه‌ها را برگزار کنند.

کد خبر 5115715

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی جلسه شورای اداری قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد استاندار خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)

 محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، علیرضا شهرکی فرماندار شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان و ناحیه لخشک (شهرک شهریار) بازدید کرد.

 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه ساماندهی ۹۲ هکتار از اراضی حاشیه شهر زاهدان را به عهده دارد و تاکنون با اجرای طرح‌های عمرانی گوناگون، نسبت به بهسازی بافت مسکونی در این مناطق (اعم از لایروبی، خاکبرداری، زیرسازی، آسفالت، پیاده رو سازی، جدول گذاری، احداث کانال هدایت آب‌های سطحی و کانال فاضلاب) اقدامات موثری داشته است.

 همچنین ۳۵۰۰ هکتار از اراضی ناحیه لخشک را در تملک دارد که با همکاری پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، مطالعات ساخت مسکن و اسکان جمعیت با اولویت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن آغاز شده است.

 اراضی ده هکتاری و ناحیه لخشک به دلیل مجاورت با شهر زاهدان، پتانسیل هدایت جمعیت سرریز شهر زاهدان را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می کند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • انتقاد استاندار لرستان از تورم شدید نیروی کار در شهرداری‌ها
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)