Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با دشمن، دو نظامی رژیم را راهی بیمارستان کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری در این باره نوشت : یک درجه دار و یک نظامی زن ارتش اسرائیل در جریان تمرین نظامی شبانه در یک پایگاه نظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این شبکه عبری زبان خبر داد نظامیان در میدان تیر پایگاهشان مشغول تمرین بودند که این دو نظامی مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به بیمارستان منتقل شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد در حال بررسی علت زخمی شدن این دو نظامی از دشمن فرضی است!

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی این شبکه تلویزیونی صهیونیست، پیش از این نیز چند مورد مجروحیت نظامیان ارتش اسرائیل در تمرین های نظامی به ثبت رسیده است که یکی از آنها در جریان مانور نظامی در دره رود اردن بود.

همچنین در ژوئن گذشته یک سرهنگ دوم ارتش رژیم اسرائیل با آتش گلوله هم قطاران خود  و درحالی که جنگ با دشمن فرضی را در پایگاه تیسلیم واقع در جنوب فلسطین اشغالی تمرین می کردند ، زخمی شد.

تحقیقات بعدی ارتش مشخص کرد ، یک نظامی صهیونیست به دلیل غافلگیری به جای دشمن فرضی افسر خود را مورد اصابت گلوله قرار داده و  او را راهی بیمارستان سوروکا در بئر السبع در جنوب فلسطین اشغالی کرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل اسرائیل دشمن فرضی دو نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان

ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند و با ورود به موقع نیروهای بسیجی امنیت در منطقه برقرار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ساعتی قبل درگیری مسلحانه میان افراد شرور و اراذل و اوباش در محدوده خیابان کوثر زاهدان، کوثر 27 رخ داد که در جریان آن تعدادی زخمی شدند.

نیروهای بسیجی جهت برقراری امنیت در این محدوده وارد عمل شدند. در حال حاضر امنیت در محدوده اعلام شده برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • ارتش رژیم صهیونیستی درباره تلفات زیاد در کرم شالوم تحقیق می کند
  • ارتش صهیونیستی کشته شدن ۳ نظامی خود را تائید کرد
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • «نابودی حماس»، رویای بر باد رفته صهیونیست‌ها
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • تداوم درگیری میان مبارزان قسام و نیروهای اشغالگر در شمال طولکرم