Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@10:30:14 GMT

خرید آیفون تصویری ارزان

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۲۳۱۶

خرید آیفون تصویری ارزان

تا چندی قبل استفاده از آیفون تصویری در ساختمان ها الزامی نبود و ساختمان سازها می توانستند از دربازکن های صوتی نیز استفاده نمایند. اما چند سالی است که در ایران نصب آیفون تصویری در ساختمان های نوساز الزامی شده و در صورت عدم استفاده، نقص ساختمان به حساب می آید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام لایت هوم، از طرفی به دلیل اینکه این هزینه در انتهای زمان ساخت قرار دارد، بسیاری از سازنده ها با کمبود بودجه روبرو هستند و به دنبال جنس ارزان و با کیفیت مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در ادامه راهنمای خریدی از بهترین آیفون تصویری ارزان قیمت و با کیفیت ارائه خواهیم داد.

همان ابتدا بگوییم که اگر به دنبال آیفون تصویری با کیفیت هستید دور محصولات چینی و بی نام نشان را خط بکشید، چرا که هم میزان کیفیت این محصولات مشخص نیست و هم گارانتی و خدمات مشخصی ندارند. پس پیشنهاد ما همان برندهای ایرانی شناخته شده هستند که اکنون بیش از ۹۵درصد بازار را از آن خود دارند.

آیفون تصویری ارزان الکتروپیک

به طور کلی اکثر محصولات الکتروپیک میان قیمت یا گران قیمت هستند و این شرکت تنها یک مدل در رده قیمت اقتصادی دارد. مدل الکتروپیک ۱۲۸۶ با صفحه نمایش ۳.۵ اینچی رنگی با اینکه ظاهر قدیمی خود را حفظ کرده اما به دلیل عمر بالا و کیفیت خوب همچنان جزو پر فروش های بازار است و به عنوان منتخب الکتروپیک در این بخش به حساب می آید.

این شرکت در سایر مدل ها با تجهیز محصولاتش به قابلیت ضبط تصاویر و اندازه صفحه نمایش بزرگتر حضور پر رنگ تری دارد که در صورت تمایل و پرداخت هزینه بیشتر می توان از آنها نیز بهره برد.

آیفون تصویری سیماران ارزان قیمت

سیماران برخلاف شرکتهای دیگر مدل های متنوعی در رده ارزان قیمت ارائه کرده و این نشان می دهد که حساب ویژه ای برای این بخش بازار باز کرده است. آیفون تصویری HS-۳۵ ،HS-۴۳FL و Hs-۴۳ از جمله محصولات بدون حافظه و با قیمت اقتصادی سیماران است که با ظاهر معقول و طراحی زیبا در سبد کالایی شرکت سیماران قرار دارد.

دو مدل از محصولات ذکر شده در اندازه ۴.۳ اینچی تولید شده اند و یک مدل دیگر در اندازه ۳.۵ اینچی می باشد. هر سه آیفون تصویری های سیماران به صفحه نمایش رنگی تجهیز شده اند.

البته این شرکت در مدلهای میان رده و گران قیمت نیز مدل های بالایی عرضه کرده که چند مدل از آنها دارای وای فای جهت اتصال با تلفن همراه نیز می باشد.

آیفون ارزان قیمت تابا

تابا هم به مانند سیماران در سالهای اخیر در بخش ارزان قیمت ها فعالیت خود را بیشتر کرده تا جایی که به تازگی مدل ۴.۳ اینچی و ۷ اینچی ارائه کرده که در عین زیبایی و امکانات ساده، قیمت بسیار اقتصادی نیز دارند و قادراند بازار تشنه محصولات اقتصادی را سیراب کنند.

تابا در این بخش محصولاتی با نام TVD-۲۰۴۳ و TVD-۵-۴۳ در اندازه صفحه نمایش رنگی ۴.۳ اینچ و مدل TVD-۵-۷۰ در اندازه ۷ اینچی را معرفی کرده تا شانه به شانه سیماران و حتی کمی جسورتر بازار محصولات ارزان قیمت آیفون تصویری را هدف قرار دهد.

البته به مانند دیگر برندها با کمی هزینه بیشتر می توان مدل های با حافظه و امکانات بیشتر تابا را خریداری نمود.

آیفون تصویری ارزان دیگر برندهای ایرانی

اگر مدل های بالا که نام برده شد باز هم نسبت به بودجه در نظر گرفته شده بالا بود، می توان از مدلهای ایرانی کم نام نشان تر اما با گارانتی معتبر استفاده کرد که در ادامه چند مدل از آنها را معرفی می کنیم.

آیفون تصویری کالیوز در رده ارزان قیمت ها مدل ۴۳۱AZ را معرفی کرده که از صفحه نمایش ۴.۳ اینچی بهره می برد و به واسطه ظاهر زیبای خود می تواند دل هر مصرف کننده ای را به دست آورد. این محصول با گارانتی ۳۶ ماهه خیال خریدار را بابت خدمات و گارانتی راحت می کند.

برند دیگری که بیشتر محصولاتش در رده اقتصادی قرار می گیرد شرکت اف اف تکنولوژی است که مدل ۴pn آن کمترین قیمت را در محصولات این شرکت دارد. این محصول از صفحه نمایش ۴ اینچی رنگی بهره مند است که با دو سال گارانتی به مصرف کننده ارائه می شود.

تکنما مدل D۴۳ نیز برای ساختمانهایی که دارای تعداد واحد بالا هستند و نیاز به یک آیفون تصویری ارزان دارند پیشنهاد می شود. این محصول با سیستم دیجیتالی که دارد بالاترین امکانات را به نسبت سایر برندها ارائه می دهد. صفحه نمایش ۴.۳ اینچ، باز کردن درب پارکینگ، اتصال به دو پنل و قابلیت تماس با نگهبانی قابلیت هایی است که D۴۳ تکنما را به بهترین محصول در رده اقتصادی می کند.

مدل D۷۰ این شرکت در صفحه نمایش بزرگتر و ۷ اینچی و قابلیت های مشابه D۴۳ می تواند دیگر مدل این شرکت در رئه اقتصادی باشد.

برای مشاهده محصولات بیشتر و مقایسه آنها با هم می توانید وارد سایت فروشگاه آنلاین لایت هوم https://www.lighthome.ir شده و از تخفیف های روز آن استفاده نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آیفون تصویری تجهيزات برق و روشنايي صفحه نمایش ارزان قیمت مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی آخرین روز معاملاتی هفته گذشته، با کاهش ۴۰۰ هزار تومانی به ۴۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۴۰۵ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری پنجشنبه، ۳۷ میلیون و ۷۹۵ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون با افت ۴۰۰ هزار تومانی، ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ریزش ۳۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

سکه گرمی نیز بدون تغییر نسبت به پنجشنبه، ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با کاهش ۵۰ هزار تومان نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته، سه میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۳۰۱ دلار رسید.

کد خبر 6097032 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • آیپد و آیفون تاشو سال آینده عرضه می‌شوند
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • آیفون تاشو به زودی روی خط تولید قرار می‌گیرد/ عکس
  • وارن بافت سهام اپل را فروخت | تلاش برای تصاحب بازار کشور های آسیای میانه
  • ظاهر آیفون متحول می‌شود/ جزئیات
  • قیمت هر کیلو گندم ۱۷ هزار و پانصد تومان/ آغاز خرید از هفته آینده
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • پردازش انسان‌گونه داده‌ها با استارت‌آپ «هوش فضایی»