Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهادت زیباست. زیباتر از هر عروجی و هر پروازی... جای جای ایران به خوبی با واژه شهادت خو گرفته اند چراکه از دیرباز تاکنون افراد زیادی در صحنه های مختلف دفاع آسمانی شدند. 

کوچ پرستوهای عاشق وطن، نظام و انقلاب در هشت سال دفاع مقدس آغاز شد و هنوز هم می روند. آری، رفتند و می روند تا بگویند پرچم سرخ شهادتی که به دستان سرورمان حسین (ع) برافراشته شد همچنان در اهتزار می ماند و لحظه ای بر زمین نمی افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بار هم پرستویی دیگر راه آسمان را پیش گرفت. رفت تا حریم وطن در امان بماند و دست دشمن حصارهای امید خانواده ها را نشکند. 

سعید بنی اسدی جوان ۲۴ ساله در محور مرزی ماهیرود به سمت سربیشه، در راه مبارزه با مواد مخدر به درجه والای شهادت نائل شده و ۱۵ دی ماه جاری را به تاریخی فراموش نشدنی در این خطه کویری تبدیل کرد. 

طی مراسمی صبح چهارشنبه، پیکر این شهید مدافع حریم با حضور جمعی از مسئولان استانی تشییع و در گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

کد خبر 5115717

منبع: مهر

کلیدواژه: تشییع شهدا نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیرجند قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا گرگان بوشهر عکس استانها جبهه مقاومت شهرستان کرج شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • بازگشت پدر به خانه
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان