Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر کل تعاون، کارو رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار کرد: جهش تولید با تغییر روش در بازار کار و ارتقاء سطح تاب آوری و کارآمدی نسل جوان محقق می شود
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ور فاه اجتماعی اذربایجانشرقی، حسین فتحی در نشست شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی در آذربایجان شرقی که با حضور حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس شورایاسلامی در محل این اداره کل برگزار شد با بیان اهداف راهبردی وزارت گفت: تشکیل جلساتشورای هماهنگی نقش راهبردی در تبیین سیاست ها و برنامه های جدید وزارت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در آذربایجان شرقیبا اشاره به وظایف و ماموریت های مهم مجموعه ادارات تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیتها در جهت ارائه خدمات و تسهیل سازی در برنامه های راهبردی وزارت استفاده کنیم.
وی لازمه تحقق اهداف پیش بینی شده را اتخاذ سیاست ها واجرای برنامه هاییدر جهت ارتقاء و تغییر روش در بازار کار و تاب آور کردن جامعه دانست و با قدردانی ازحضور و اهتمام ویژه ی حاتمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: نمایندگان مجلس و کمیسیونهای تخصصی در ایفای بهتر برنامه های این وزارت خانه نقش بسیار مهمی دارند.
فتحی مناسب سازی ادارات و دیجیتالی کردن خدمات را یکی از اقدامات مهممعاونت های تخصصی وزارت عنوان کرد و بر هم افزایی مجموعه مدیران و ادارات تاکید کرد.
در این نشست حاتمی دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس تحلیل وضعیت موجود با مولفههای علمی و مدیریتی و استخراج نکات قوت و ضعفرا ضروری عنوان کرد و بر تعریف چشم انداز و افق مناسب با اقلیم و موقعیت جغرافیاییدر راستای پیشرفت و تعالی منطقه تاکید کرد.
حاتمی با اشاره به تلاش مجلس برای ایجاد ظرفیت های متناسب در بخشهای مختلفمنطقه ای افزود: مجلس یک ظرفیت و بستر بسیار بزرگ است و نقش اصلی را در برنامه سازیو تصمیم سازی ایفا می کند.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس همکاری و بهره مندی از ظرفیت های متقابل رااز فاکتورهای مهم در تحقق اهداف و برنامه ها برشمرد و افزود: ارتباط گری و در کنارهم بودن ظرفیت ها را به فعل می رساند و با توجه به نقش آفرینی مهم این وزارتخانه بایدسهم خواهی و احقاق حق مجموعه سازمانهای خدمت رسان و صندوق های بیمه ای و بازنشستگیدر اولویت برنامه ها قرار گیرد.
نماینده مردم کلیبر و خداافرین وبخش هوراند در مجلس شورای اسلامی با اشارهبه ضرورت توجه به بخش های روستایی و عشایری اظهار کرد: یک چهارم روستاهای استان درمنطقه کلیبر و هوراند قرار دارد و 2 درصدجمعیت روستایی را عشایر تشکیل می دهند که لازم است امکانات زیر ساختی و خدمات به اینقشر بر اساس شرایط موجود فراهم گردد.
در این نشست مدیران کل دستگاههای همکار در استان آذربایجان شرقی ضمن ارائهگزارش، دیدگاههای خود را بیان کرده و مدیرکل بنیاد شهید استان که به عنوان میهماندر این نشست حضور داشت به موضوع تفاهم نامه این بنیاد در امور ایثارگران پرداخت و در نهایتاین نشست با 9 مصوبهبه کار خود پایان داد.
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کمیسیون اجتماعی مجلس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری شامگاه دوشنبه کردستان در نشست معاون وزیر کار و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور با نماینده ولی فقیه در استان با تبریک هفته کار و کارگر، آموزش های فنی و حرفه ای را مقدمه‌ای برای مهارت آموزی و توانمندی سازی جوانان برای ایجاد اشتغال خواند و اظهار کرد: با گذراندن این دوره ها و تلاش و همت شبانه روزی، زمینه اشتغال در جامعه فراهم خواهد شد.

پیشکاری آموزش و مهارت آموزی کارگران را نیز از مهمترین اولویت های وزارت کار و لازم وضروری عنوان کرد و با بیان اینکه این آموزش ها موجب مهارت آموزی و ارتقای سطح علمی در کارگران به ویژه کارگران ساختمانی خواهد شد، اظهار داشت: با آموزش و مهارت آموزی کارگران، شاهد کاهش حوادث کارگری و جلو گیری از آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه مهارت آموزی و تربیت نیروی کار حرفه‌ای و ماهر موجب ایجاد اشتغال پایدار در کشور می شود، خواستار آموزش بیشتر کارگران ساختمانی در بحث ایمنی و حفاظت فردی شد و گفت: ایمنی نقش موثری در دستیابی به ارتقاء سطح سلامت کارگران در جامعه دارد.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان با بیان اینکه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه‌هایی است که در خط مقدم ارتباط با مردم و خدمت‌رسانی قرار دارد، گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه تحت پوشش خدمات این وزارتخانه هستند و مدیران تابعه وزارت کار در کردستان توانسته اند با همدلی و هماهنگی مقدمات رضایتمندی مردم را فراهم آورند.

پیشکاری عملکرد ادارات تابعه وزارت کار در کردستان را رضایت بخش خواند و گفت: خوشبختانه ادارات تابعه وزارت کار در کردستان شبانه روزی در راستای خدمت رسانی به جامعه مخاطب تلاش کرده و تعامل بسیار خوبی با هم و سایر ادارات در استان دارند که این خود نقطه عطفی برای پیشبرد سیاست های دولت مردمی و وزارت کار در کردستان است.

کد خبر 6092571

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • مشعل گازی تمامی پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها تا ۳ سال آینده جمع آوری خواهد شد
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار