Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش دستاورد‌های بی‌نظیری در حوزه پهپاد داشته است، گفت: پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش که در منطقه عمومی سمنان در حال برگزاری است، گفت: انواع پهپاد‌ها از برد ۲۰ کیلومتر تا هزار کیلومتر را در این نمایشگاه به نمایش گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: پهپاد‌هایی که در نمایشگاه وجود دارند، از قابلیت‌ها رادار گریزی و درگیری با انواع اهدف و انهدام اهداف برخوردار هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تاکید کرد: انواع پهپاد‌های عمود پرواز، پهپادی که نیاز به باند دارد و نیز پهپاد‌هایی که روی خودرو لانچ بشود، در اقسام رزمی و شناسایی، همچنین با قابلیت روز پرواز و شب‌پرواز و در هر شرایط آب و هوایی در نمایشگاه دیده می‌شود.

امیر حیدری افزود: در نیروی زمینی ارتش دستاورد‌های بی‌نظیری در حوزه پهپاد به دست آورده‌ایم.

وی در پایان با بیان اینکه پهپاد یک سلاح سرنوشت‌ساز است و می‌تواند در صحنه جنگ اثربخش باشد، ضمن تاکید بر خودکفایی نیروی زمینی ارتش در تولید پهباد، تصریح کرد: تمام قطعات و تجهیزاتی که در ساخت پهپاد‌ها استفاده شده از تولیدات خود نیروی زمینی ارتش است و هیچ قطعه‌ای خارج از نیروی زمینی ارتش در این پهپاد‌ها به کار گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا نیروی زمینی ارتش توان نظامی ایران نیروی زمینی ارتش پهپاد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم روز ارتش در ۲۹ فروردین ۱۳۶۳ با حضور مقامات کشوری و لشگری وقت در میدان آزادی تهران برگزار شد. روزنامه اطلاعات یک روز بعد گزارش تصویری از این مراسم منتشر کرد.

آنگونه که اطلاعات آنلاین روایت کرده، در این مراسم مقام معظم رهبری در آن سال به عنوان رئیس جمهور در کنار شادروان قاسمعلی ظهیرنژاد رئیس وقت ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی، شهید سرهنگ علی صیاد شیرازی فرمانده وقت نیروی زمینی ، شادوران سرهنگ هوشنگ صدیق فرمانده وقت نیروی هوایی، شادروان ناخدا اسفندیار حسینی فرمانده نیروی دریایی و برادر محسن رضایی فرمانده وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رژه یگان‌های مستقر در میدان سان دیدند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899568

دیگر خبرها

  • روش ویژه سرباز روس برای فرار از پهپاد قاتلی که به سراغش آمد | فیلم
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • عکس | بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • عکسی دیده نشده از رهبر انقلاب در سال های دور /برادر محسن هم بود
  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه