Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز ۱۷ دی ماه ۹۹ آغاز می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با توجه به مصوبات بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ۲۲ مهر ۹۹ مقرر شد برای ظرفیت خالی مانده رشته‌های تحصیلی دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال ۱۳۹۹، پذیرش در نوبت بهمن ماه انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تمامی متقاضیان (اعم از متقاضیانی که در پذیرش دوره مذکور ثبت‌نام کرده و یا ثبت‌نام نکرده‌اند)، می‌توانند برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی مراکز آموزشی پذیرنده در این مرحله، با مشاهده اطلاعات رشته محل‌های اعلام شده و مشخص کردن رشته و مرکز آموزشی مورد علاقه خود، با همراه داشتن مدارک مورد نظر به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند. متقاضیان از ۱۷ تا ۲۳ دیماه ۹۹ می‌توانند به مرکز آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.   هر متقاضی می‌تواند صرفاً یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی و با توجه به مندرجات اطلاعیه و دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای «ناپیوسته» نظام آموزش مهارتی مهر ماه سال ۱۳۹۹ انتخاب کند.

در صورت ثبت‌نام متقاضی در دو کدرشته محل و یا در دو مرکز آموزشی، اطلاعات وی از بانک اطلاعات پذیرفته‌شدگان یکی از مراکز بر اساس ضوابط این سازمان حذف شده و هیچگونه اعتراضی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

متقاضیان باید در زمان ثبت اطلاعات در سامانه مربوط از طریق مراکز آموزشی در خصوص کدرشته محل مورد علاقه خود دقت و توجه لازم را بعمل آورند. پس از ثبت، کدرشته محل ثبت شده برای داوطلبان قابل تغییر و یا تعویض نیست.

پس از پایان مهلت مقرر در این اطلاعیه، مراکز مجاز به ثبت‌نام از متقاضیان نخواهند بود و هیچ اقدامی از سوی این سازمان برای متقاضیانی که بعد از تاریخ تعیین شده مراجعه کنند نیز صورت نخواهد پذیرفت.
متقاضیان باید در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.
       

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت بدون کنکور بدون کنکور کارشناسی مرکز آموزشی کدرشته محل رشته محل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت‌نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود