Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی 94 روز دوشنبه 22 دی ماه از ساعت 16:35 برگزار می شود

محمدحسین زاهدی فر به احتمال زیاد به عنوان داور دربی 94 معرفی می شود مگر آن که مسئولان بالاتر از دپارتمان داوری و کمیته داوران گزینه فعلی قضاوت دربی را تغییر بدهند.

به گزارش طرفداری، دربی 94 روز دوشنبه 22 دی ماه برگزار می شود و محمد حسین زاهدی فر شانس بیشتری نسبت به سایر گزینه ها برای قضاوت دربی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعاتی پیش جلسه ای در فدراسیون فوتبال برگزار شد که به احتمال زیاد در آن جلسه داور چهارم و داوران پشت دروازه دربی مشخص می شوند. منابع آگاه می گویند زاهدی فر انتخاب اول کمیته داوران برای قضاوت این بازی است و دپارتمان داوری هم مخالفتی با این گزینه ندارد.

در جنجال های انتخاب داور برای دربی نیمه نهایی حذفی، محمدحسین زاهدی فر به عنوان داور دربی مشخص شد که اعتراض رییس وقت کمیته داوران را در پی داشت و در نهایت پس از جلسه هماهنگی میان کمیته داوران و دپارتمان داوری قضاوت این دیدار به پیام حیدری سپرده شد.

از چند روز قبل در بوشهر زمزمه هایی به گوش می رسید که قضاوت این بازی به محمدحسین (میثم) زاهدی فر می رسد.

بیشتر بخوانید:

داور دربی انتخاب شد | باز هم پای انتخابات در میان است؟

اخبار داغ 

پرونده ویلموتس به روزبه وثوق احمدی سپرده شد | تلاش برای رد ادعاهای مرد بلژیکی در CAS احضار چهره های ورزشی به اتهام قمار و شرط بندی ادامه دارد یک زن با قاضی منصوری همراه بود؛ این زن کیست؟ بهترین گلزنان قرن 21 پیش بازی میلان - یوونتوس؛ بزنگاه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کمیته داوران زاهدی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم

در دیدار دو تیم سایپا و ملوان، ملوان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سایپا و ملوان در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ مقابل هم صف‌آرایی کردند که در نهایت با پیروزی دو بر یک ملوان به پایان رسید.

محمد عمری از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ گل‌های ملوان را رقم زدند.

محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

خلاصه بازی سایپا و ملوان کد خبر 748192

دیگر خبرها

  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • خلاصه بازی سایپا و ملوان + فیلم
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری