Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از آبادان، سردار محمد ناظم چهارشنبه در حاشیه اختتامیه دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم رسام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشنواره بین المللی فیلم رسام یادآور مقاومت مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: این جشنواره بین المللی می تواند به مردم و آیندگان مقاومت مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کند تا آیندگان فهم بهتری مربوط به آن دوران داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: زبان فاخر هنری و رسانه ای بهترین، لطیف ترین و در عین حال تاثیرگذارترین شیوه برای انتقال فرهنگ ها و هم برای تهاجم به مواضعی است که نسل جوان ما را با همین سلاح ها تهدید می کند.

وی افزود: فضای مبارزه در دنیای امروز علیه جمهوری اسلامی ایران چند بعدی شده است و ما بایستی در تمام ابعاد آماده دفاع و یورش به مواضع پیدا و پنهان دشمن باشیم.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس  تصریح کرد: در سال ۹۷ نخستین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه رسام در استان خوزستان برگزار شد و امسال نیز دومین دوره آن به میزبانی آبادان پایتخت مقاومت برگزار شد.

سردار ناظم، یادآور شد: در این دوره از جشنواره با رشد ۲۳ درصدی آثار ارسالی شرکت کنندگان به دبیرخانه نسبت به دوره قبل را شاهد بودیم، کیفیت این جشنواره سال به سال روند افزایشی به خود می گیرد و ما نیز به دنبال کیفیت گرایی هستیم.

وی گفت: بایستی به زبان هنر مقاومت مردم آبادان، خرمشهر و مقاومتی که مردم ایران در هشت سال دفاع مقدس داشتند را به نمایش گذاشت.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نظارت بر فیلم ها و حمایت از فیلم سازان آیین نامه ای صادر کرده تا هنرمندان در جهت ارائه آثار هنری به صورت فیلم حمایت شوند.

46

کد خبر 1473556

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز

شهردار تبریز امروز در بازدید از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز گفت: در این باغ موزه هم فناوری‌های روز هویت‌ها و هم موضوع‌های روز بین المللی دست به دست هم داده اند تا این فرهنگ عمیق و وسیع به نسل‌های بعدی جامعه منتقل شود که قسمت‌های عمده پروژه باغ موزه دفاع مقدس در حوزه زیرساختی و محتوایی انجام گرفته و برای بازدید عموم مردم آماده است.

هوشیار افزود: این باغ موزه با توجه به ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد و در برخی زمینه‌ها نه تنها در تبریز بلکه در جهان نیز برای اولین بار این کار‌های هنری انجام گرفته است در نتیجه باید معرفی این پروژه عظیم را در آذربایجان  ایران و حتی در صحنه بین المللی آغاز کنیم و با توجه به آمار بالای تبریز در زمینه گردشگری شاهد بازدید‌های ۲۰۰ - ۳۰۰ هزار نفری از این باغ موزه در آینده باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • رسانه‌های جبهه مقاومت روز به روز قدرت بیشتری می‌گیرند
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم