Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد طباطبایی روز چهارشنبه در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش اصفهان در محل سرای ورزشکاران افزود: برنامه ریزی، حرکت بر اساس برنامه راهبردی، تعامل با سایر نهادها از جمله آموزش و پرورش و شهرداری نقش شایانی در معرفی هرچه بهتر اسکواش در استان و سپس توسعه آن ایفا می‌کند.

وی به لزوم تعامل با اصحاب رسانه برای تنویر افکار عمومی اشاره و خاطرنشان کرد: برای توسعه ورزش باید از ظرفیت رسانه‌ها به‌خوبی بهره برد و دستاوردها و کارهای خوب و ماندگار را انعکاس داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با بیان اینکه توجه به باشگاه‌ها برای پیشرفت اسکواش اصفهان ضروری است تصریح کرد: دنبال کردن سیاست‌های بالادستی فدراسیون و ارتباط متقابل با اداره کل ورزش جوانان برای موفقیت تمام رشته‌ها از جمله اسکواش لازم است.

معاون بانوان اداره کل ورزش و جوانان اصفهان نیز در این نشست به اهمیت توجه بیشتر به اسکواش بانوان اشاره کرد و گفت: در این راستا ارائه گزارش از عملکرد به موفقیت هیات منجر خواهد شد.

نرگس قدوسی افزود: چهره‌های مستعدی در شهرستان‌ها هستند که باید آنها را شناخت و پرورش داد تا به تقویت تیم‌های استانی منجر شود.

 رییس جدید هیات اسکواش استان اصفهان در این مجمع، توجه بیشتر به زیرمجموعه‌های رشته از جمله پَدِل را از جمله برنامه‌های خود دانست و افزود: برنامه‌های آموزشی هیات بر این اساس بیشتر خواهد شد.

 بهزاد نویدنیا اضافه کرد: از سوی دیگر قصد داریم با معرفی روزافزون این رشته شمار بیشتری از خانواده‌ها و علاقه‌مندان را جذب کنیم.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات مناسب در سال‌های گذشته به همت رییس سابق هیات، پشتوانه سازی خوبی به همراه داشته است اظهارداشت: برنامه ما نیز ادامه پیشرفت‌های گذشته بر اساس برنامه و جدول زمانبندی خواهد بود.

در مجمع انتخاباتی هیات اسکواش استان اصفهان که با حضور مسعود سلیمانی رییس فدراسیون برگزار شد، بهزاد نویدنیا و محمدصادق میرزا ثبت‌نام کرده بودند که میرزا از حضور در مجمع انصراف داد و نویدنیا با کسب ۱۳ رای مورد قبول(یک رای سفید) از ۱۴ رای موفق شد به عنوان رییس جدید هیات برای یک دوره چهار ساله انتخاب شود.

اسکواش یا دیوارتوپ برگرفته از واژگان squeeze together و crush، ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی  احاطه‌شده با دیوارهای  شیشه‌ای بازی می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند.

دست کم ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ باشگاه ورزشی در استان اصفهان فعالیت می‌کنند

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اسکواش اصفهان فدراسیون اسکواش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اسکواش اصفهان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اسکواش اصفهان فدراسیون اسکواش اخبار کنکور استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی