Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سیدحامد موسوی شال، رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین در گزارشی در خصوص برگزاری این رویداد گفت: رویداد مدیریت پسماند به عنوان یکی از دغدغه‌های جدی مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت‌های علمی و تجربی باشگاه استارتاپ و کارآفرینی قزوین‌آپ و با هدف جلب ایده‌های برتر و حمایت از این ایده‌ها تا مرحله تجاری‌سازی توسط مجموعه مدیریت شهری و مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهارکرد: در مرحله نهایی این رویداد تیم داوری پس از بررسی ۲۰ایده پالایش شده از میان ۴۲ایده، در نهایت ایده تیم «فَست دوز» را که توسط تیمی از تهران در زمینه بازیافت پسماندهای پارچه‌ای ارائه شده بود، به عنوان برترین ایده این رویداد معرفی کرد. همچنین ایده تیم «سبزشو» از قزوین با موضوع سیستم هوشمند تفکیک زباله با استفاده هوش مصنوعی، و ایده تیم «پاک شهر» از قم با طرح ایده مدیریت نوآوری در حوزه مدیریت پسماند به ترتیب به عنوان دومین و سومین ایده برتر انتخاب شدند.

او با ابراز خرسندی از استقبال تیم‌های جوان و خوش فکر از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد افزود: در این رویداد ۴۲ایده مطرح شد که از لحاظ تنوع جغرافیایی، استان قزوین با ۲۵ایده، استان تهران با ۵ایده، استان‌های مرکزی، اصفهان، گیلان، آذربایجان شرقی هر کدام با ۲ایده، و استان‌های البرز، قم و هرمزگان هر کدام با یک ایده مشارکت داشتند.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین و مسئول برگزاری رویداد «مدیریت پسماند»، با بیان اینکه توانمندی تیم داوری از حیث سابقه علمی و تجربی، غنای این رویداد نوآوری را دو چندان کرده است، گفت: در تیم ۵نفره داوری از اساتید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدیران توانمند سازمان حفاظت محیط زیست استان و مدیریت پسماند شهرداری قزوین حضور دارند که همگی در این حوزه تحصیل و تجربه کسب کرده‌اند. او پایان این رویداد را آغاز حرکت تیم‌های برگزیده دانست و تاکید کرد باشگاه استارتاپ و کارآفرینی قزوین‌آپ و مدیریت شهری قزوین از این ایده‌ها تا مرحله تبدیل به ثروت حمایت می کند.

در پایان این رویداد از تیم اول با اهدای هدیه نقدی سه میلیون تومانی و از تیم دوم و سوم با اهدای جایزه دو و یک میلیون تومانی تقدیر شد.

48

کد خبر 1473559

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مدیریت پسماند شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حلیمه نورمحمدی دبیر رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان اظهار کرد: داوری اولیه ایده‌ها اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید و مرحله بعد داوری ایده‌هایی که انتخاب شدند، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری در مرکز نوآوری شهید ستاری رفسنجان انجام و منتخبان مرحله دوم روز پنج شنبه داوری نهایی می‌شوند.

وی افزود: دوشنبه هفدهم اردیبهشت اختتامیه رویداد بسته بندی و طراحی محصولات خانگی و صنایع دستی در دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان خواهد بود.

نورمحمدی عنوان کرد: ۱۱۰ ایده به دبیرخانه رویداد رسید و در نهایت ۴۷ ایده به مرحله داوری رسیدند. امروز پنج شنبه ۶ نفر انتخاب که سه نفر در بخش محصولات خانگی و گیاهان دارویی و ۳ نفر در بخش صنایع دستی و سوغات برگزیده می‌شوند.

نورمحمدی اضافه کرد: مراسم اختتامیه روز دوشنبه در دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • معرفی آثار برتر دهمین جشنواره علامه حلی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی
  • معرفی برترین شرکت‌های دانش بنیان در حوزه معدن و صنایع معدنی 
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • انتخاب شورای شهر محمدیه به‌عنوان شورای برتر استان قزوین
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • خط سوم تولید کمپوست در تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!