Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد اردکانی با فیلم جدیدش متقاضی جشنواره فیلم فجر نیست و همچنین در خبر دیگری آمده است که فیلم روز ششم به تازگی فیلمبرداری اش تمام شده است و برای حضور در این رویداد آماده می شود.

فیلم «بانک‌زده‌ها» به نویسندگی و کارگردانی جواد اردکانی، علی‌رغم تصمیم اولیه سازندگان آن برای حضور در جشنواره فجر سال ۹۹، در این رویداد سالیانه حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم بانک‌زده‌ها با اعلام انصراف این فیلم از حضور در جشنواره فجر ۹۹ گفت:«بانک‌زده‌ها یک فیلم مردمی است و برای عوامل اجرایی جشنواره و زحماتی که در خصوص برگزاری آن کشیده‌اند، احترام قائل هستیم اما با وجود تلاش عوامل، فیلم به جشنواره امسال نخواهد رسید و در این جشنواره نمایش داده نخواهد شد.»

 طبق گزارش رسیده، فیلم بانک‌زده‌ها پیش از این انصراف خود را از حضور در جشنواره فجر اعلام کرده بود اما مشخص نیست چرا اسم آن در لیست فیلم‌های جشنواره امسال منتشر شده است.

بازیگران این فیلم عبارتند از: نسرین مقانلو، قاسم زارع، میرطاهر مظلومی، علی انصاریان، بیژن بنفشه خواه، منوچهر زرگر، پارمیدا امید،مینا عبدی،مسعود محمودی، پروین ملکی، با معرفی الناز عبدی و با حضور و همراهی سحر قریشی در دو نقش‪.‬‬

عکس: لیلا خوش‌کنار

آماده سازی «روز ششم» برای حضور در جشنواره ملی فجر
 

رحمان سیفی آزاد تهیه کننده «روز ششم» از پایان فیلمبرداری فیلم در تهران خبر داد.

فیلم «روز ششم» از تولیدات پربازیگر و پرلوکیشن سینمای ایران در سال ۹۹ است که برای شرکت در سی و نهمین جشنواره ملی فجر آماده می‌شود.

این فیلم داستان یک زندانی به نام احمد را روایت می‌کند که طی ماجرایی پیچیده و معمایی، درصدد اثبات بی گناهی خود برمی‌آید.

از نکات قابل توجه «روز ششم»، بازگشت مصطفی زمانی بعد از چهار سال به سینمای ایران است که نقش اصلی را بر عهده دارد. 

جمشید هاشم پور، امیر جعفری، بهاره افشاری، همایون ارشادی، مهران احمدی، افشین هاشمی، مهدی حسینی نیا، بهرام ابراهیمی از دیگر بازیگران فیلم هستند.

سایر عوامل اصلی فیلم سینمایی «روز ششم» عبارتند از: مدیر فیلم برداری: علیرضا برازنده، مدیر صدا برداری: امیر نوبخت حقیقی، طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی، برنامه ریز: مجید فاضلی، منشی صحنه: لادن رحمتی، مدیر تولید: مجید کریمی، مدیر تدارکات: علی اسدی، عکاس: محمدحسن هندی، فیلم بردار پشت صحنه: رضا وفایی نژاد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیلم بانک زده ها جواد اردکانی جشنواره فیلم فجر حضور در جشنواره بانک زده ها روز ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این طرح که جشنواره علمی و مهارتی شهید فخری زاده نامگذاری شده است،  65 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه با حضور در کارگاه های آموزشی با رشته های مکانیک، پزشکی، علوم آزمایشگاهی، تأسیسات، برق، کامپیوتر، آشپزی و نجاری آشنا شدند.

قاسم فضل اللهی دبیر این جشنواره گفت: حضور دانش آموزان در این جشنواره نقش موثری در ارتقای نمرات مستمر آنها و کسب تجربه دانش آموزان برای حضور در رقابت های فنی و مهارتی کشوری دارد.

مرحله بعدی این جشنواره در تابستان امسال برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ۴۰۰ عنوان برنامه برای هفته عقیدتی سیاسی تدارک دیده شده َشَد
  • بازداشت یک نوجوان به ظن تدارک حمله تروریستی در المپیک