Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت چندین روز از درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی برخی همچنان از تقواپیشگی و خصوصیات بارز اخلاقی ایشان روایت می‌کنند و می‌نویسند. عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان با انتشار پستی در صفحه کاربری خود در توئیتر از تقوای سیاسی این روحانی فقید نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پست مدیر مسئول روزنامه جوان به این شرح است:

"سال ۸۵ رفتم خدمت آیت الله مصباح گفتم برخی از شاگردان جنابعالی در کلاس‌های طرح ولایت به جای معرفت شناسی و انسان شناسی، هاشمی شناسی درس میدهند. گفت با فرض صحت، این کار حرام است و نباید انجام شود. این درحالی بود که در اوج اختلاف سلیقه با مرحوم هاشمی بود".

در ادامه پست عبدالله گنجی را درخصوص تقوای سیاسی آیت الله مصباح یزدی مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

پیام توئیتری مدیر مسئول روزنامه جوان برای شهدای هویزه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عبدالله گنجی آیت الله مصباح یزدی آیت الله مصباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه

 دو کاروان از دانشجویان عمره گزار ایرانی چهارشنبه شب وارد مدینه شدند و در هتل مختار العالمی مورد استقبال قرار گرفتند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نمازی مسئول ستاد مدینه در مراسم استقبال از این دو کاروان در سخنان کوتاهی سفر اساتید و دانشجویان به مدینه منوره را از طرف مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در شهر پیامبر و ستاد مدینه منوره خیرمقدم گفت و سفری پرخیر و توام با بهره معنوی را برای آنان آرزو کرد.

گفتنی است مدت حضور کاروان دانشگاهیان در مدینه منوره ۵ روز است که طی آن ضمن زیارت بارگاه رسول الله (ص) و مرقد ائمه بقیع، از اماکن تاریخی و مقدس این شهر از جمله محل وقوع غزوه احد، مسجد ذوقبلتین (محل تغییر قبله از مسجدالاقصی به مسجد الحرام) و مسجد قباء (اولین مسجدی که در اسلام بنا شده است) بازدید خواهند کرد و در پایان سفر به مدینه در مسجد شجره محرم شده و به مکه مکرمه مشرف می‌شوند.

گفتنی است این دو کاروان که شامل ۱۷۰ استاد و دانشجو بودند اولین کاروان‌های دانشجویی عمره گزارند که بعد از وقفه ۹ ساله وارد مدینه منوره شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • حمایت چهره نزدیک مصباح یزدی از گشت ارشاد و طرح نور