Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:14:28 GMT

نوآوری پرناک در تولید محصولات بسته بندی مواد غذایی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۳۸۲۰

نوآوری پرناک در تولید محصولات بسته بندی مواد غذایی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کیسه فریزرهای پرناک یک همراه خوب برای مصرف کنندگان است. مواد اولیه مرغوب و طراحی با اصالت از ویژگی‌های محصولات راستین پلاست آریا است.

دستکش یکبارمصرف پانیذ یکی از ابزار و وسایل محبوب آشپزها است که بتوانند با رعایت نکات بهداشتی، غذایی لذیذ و خوشمزه درست کنند. در کنار اینها باید به یک کالای ساده برای روزهای شلوغ اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفره یکبارمصرف پرناک کار شما را در زمان‌هایی که ضیافت دارید آسان می‌کند.

پانیذ فرصت بیشتری برای شما فراهم می‌کند تا پذیرایی باشکوه‌تر و برنامه ریزی بهتری داشته باشید. همچنین کیسه زباله‌های پرناک با پخش و توزیع مناسب در سوپرمارکت‌ها، رضایت همه اقشار را به همراه داشته است.

پرناک با پیشرفته‌ترین دستگاه‌های روز دنیا به صورت اتوماتیک تولید می‌شود

از مزایای راستین پلاست آریا می‌توان به تولید برند پانیذ برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://rastinplast.com/ مراجعه فرمائید و برای هماهنگی جهت خرید عمده با شماره ۳۳۵۵۶۰۷۰-۰۲۱ تماس حاصل نمائید. همچنین برای اعلام پیشنهادات، انتقادات و نظرات می‌توانید با شماره ۸۸۵۴۳۵۱۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

همچنین جهت ارتباط مستقیم با کارخانه شماره ۳۴۵۸۴۱۶۱-۰۲۱ در دسترس است.

برای دسترسی به آدرس مراکز فروش به سایت راستین پلاست آریا مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5115425

منبع: مهر

کلیدواژه: بسته بندی مواد غذایی کسب و کار کسب و کار صنعت خودروسازی تبلیغات گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو دکوراسیون منزل باطری خودرو انرژی بورس قیمت خودرو تولید خودرو تولید نرم افزار قطعات خودرو اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با روز جهانی کارگر، بنیاد تعاون زندانیان استان تهران با حضور در کارگاه بسته بندی مواد غذایی، ضمن تبریک به مناسبت روز کارگر به شاغلین هدایایی اهدا کرد.

محمدرضا تقی پور در این دیدار گفت: با شرایطی که با حمایت دستگاه قضایی فراهم شده، مددجویان رأی باز در کارگاه‌های خارج از شهر مشغول به کار هستند.

وی ادامه داد: نتیجه کار و اشتغال مددجویان در کنار فراگیری حرفه‌ای شرافتمندانه، کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی خانواده‌ها و تأمین معاش آنان است که شاید قبل از حبس فرصت آموزش و آموختن آن را نداشتند.

مدیر بنیاد تعاون زندانیان استان تهران بیان داشت: کار در زندگی انسان، نقش‌هایی مانند عزت بخشیدن و رهایی از سستی و تنبلی ایفا می‌کند که زندگی را ارزشمند می‌کند و مانع بروز آسیب‌های مختلف می‌گردد.

کارگاه بسته بندی موادغذایی بنیاد تعاون استان در کانون اصلاح و تربیت تهران قرار دارد که مددجویان در دو شیفت کاری، برنج، قند و شکر، انواع حبوبات و آجیل را بسته بندی و روانه فروشگاه‌های زندان‌ها و سطح شهر گشته، حقوق ماهیانه به حساب شبای آنان واریز می‌شود.

کد خبر 6094046

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • بلوک بندی اراضی کشاورزی/ بذر در مازندران تولید می شود
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • آشنایی با انواع لیبل زن صنعتی و مدل‌های مختلف آن
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • کشف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته‌بندی غیراستاندارد