Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@00:27:38 GMT

همه چیز درباره سئو

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۳۸۴۵

همه چیز درباره سئو

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر می‌خواهید بدانید بالا آمدن در صفحه اول گوگل چه مزیتی است، اساساً سئو چیست، برای آموزش سئو باید چه کرد و برای بهینه سازی سئو در کرج به کجا می‌توان مراجعه کرد؟ پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را از دست ندهید!

سئو چیست؟

فرض کنید شما صاحب یک فروشگاه کفش آنلاین هستید. تمام دغدغه شما جذب مشتری، تبلیغات و سودآوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رعایت اصول سئو شما به وب‌سایت فروشگاهی شما کمک خواهد کرد تا هرکسی که در جستجوی خرید آنلاین کفش باشد، مسیرش به سمت فروشگاه شما بیفتد. در واقع سئو را باید مجموعه‌ای از روش‌ها و استراتژی‌ها دانست که طی آن قرار نیست موتورهای جستجوگر را فریب داد، آن‌ها را دستکاری کرد و یا با روشی غیراخلاقی وب‌سایتی را مطرح ساخت؛ بلکه فرآیندی است که طی آن یکسری از آیتم‌ها در وب‌سایت شما بهینه می‌شوند تا شما در صفحه نخست گوگل جایگاهی پیدا کنید. به این ترتیب توانسته‌اید از بازدید کنندگان بالقوه، مشتریان واقعی بسازید. البته این راحت‌ترین پاسخ به سوال سئو چیست؟ می‌باشد، اما در واقع سئو فرآیندی پیچیده است که سایت را برای بازدیدکنندگان، مناسب می‌سازد. به طور کلی مجموعه فعالیت‌هایی که برای بهینه‌سازی یک وب‌سایت از لحاظ طراحی سایت، تولید محتوا و ساختار محتوا انجام می‌شود تا در نتایج گوگل، جایگاه مناسب‌تری به دست آید را سئو می‌گویند.

اهمیت سئو چیست؟

با هر سطح سواد و دانشی که باشید، هر شغلی که داشته باشید و در هر تخصصی که مشغول به کار یا فعالیت هستید، قطعاً برای پیدا کردن مفاهیم، واژگان، راهکار، دستورالعمل‌ها و … به موتورهای جستجوگر مراجعه کرده‌اید. "بهترین فروشگاه آنلاین"، "دستور پخت آش رشته"، "معنی کلمه طمطراق" و… هزاران عبارت دیگر را کاربران متعدد در روز در گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورهای جستجوگر، سرچ می‌کنند. پس از سرچ، گوگل یک صفحه پر از لینک با توضیحاتی مختصر در برابر شما باز می‌کند. قرار گرفتن در این صفحه گوگل، شانس بازدید از وب‌سایت شما را به شدت افزایش می‌دهد. هرچه جایگاه لینک شما در این صفحه بالاتر باشد، شما قوانین سئو و الگوریتم‌های گوگل را بیشتر و بهتر رعایت کرده‌اید. بنابراین در پاسخ به اینکه اهمیت سئو چیست؟ باید گفت سئو دروازه ورود کاربران متعدد به وب‌سایت شماست. هرچه میزان بازدید از وب‌سایت شما بیشتر شود، رتبه الکسای شما ارتقا خواهد یافت. الکسا شاخصی جهانی برای بازدید از یک وب‌سایت، صفحات میانی و مدت زمانی است که کاربر در آن سپری می‌کند. الکسا در سایت خود اعلام کرده که محاسبه رتبه وب‌سایت‌ها بر اساس تعداد بازدیدکنندگان و متوسط تعداد صفحاتی که هر کاربر درآن حضور یافته است، انجام می‌گیرد. رتبه الکسا ملاکی مهمی برای دریافت تبلیغات و کسب درآمد از یک وب‌سایت است. از طرفی اگر وب‌سایت شما خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی باشد، ارتقای سئو و به تبع ارتقای رتبه الکسا، سندی بر اعتبار و جذابیت محتوای شماست. اگر هم مالک یک فروشگاه اینترنتی هستید، سئو، کلید ورود مشتریان متعدد و به دنبال آن خرید بیشتر و سودآوری برای شماست. حال که دانستید اهمیت سئو چیست، بهتر است همین امروز برای بهینه سازی سئوی وب‌سایت خود دست به کار شوید. یا این کار را به متخصصان حرفه‌ای سئو در کرج بسپارید تا دیده شوید و یا با حضور در دوره آموزش سئو، خودتان را در برابر رقبا مسلح کنید!

از کجا آموزش سئو را شروع کنیم؟

اگر به دنبال یک مرجع مطمئن برای فراگیری سئو در کرج هستید و می‌خواهید آموزش سئو را اصولی بیاموزید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به "مولتی رایان" ( www.multirayan.ir) و استفاده از پکیج آموزش سئو مبتدی رایگان است. شما با مراجعه به مولتی رایان می‌توانید ضمن مطالعه مقالات متعدد درباره سئو، آموزش سئو را براساس اصطلاحات پایه‌ای سئو می‌آموزید. از جمله مواردی که برای فراگیری سئو در کرج می‌توانید به مولتی رایان مراجعه کنید و آن‌ها را بیاموزید موارد زیر است:

* سئو داخلی

بهینه سازی محتوا، طراحی، کد نویسی و همه مواردی که مربوط به وب‌سایت شماست، سئو داخلی را شامل می‌شود.

* سئو خارجی

بهینه سازی سئو خارجی شامل تبادل، خرید لینک و استفاده از شبکه‌های اجتماعی است.

* سئو کلاه سفید

این روش از سئو همیشه محبوب‌ترین روش نزد گوگل است. به این ترتیب که مخاطب به شکل طبیعی جذب وب‌سایت می‌شود و علت محتوای خوب و اثرگذار خودش پا به پایگاه شما گذاشته است. روش‌های سئو کلاه سفید کد نویسی اصولی، تولید محتوای با کیفیت، لینک سازی داخلی و مواردی از این دست است. شما با آموزش سئو قادر خواهید بود این شیوه‌ها را به شکلی استاندارد در وب‌سایت خود رعایت نمایید.

* سئو کلاه سیاه

این شیوه به نحوی کلاه گذاشتن سر گوگل است که روند طبیعی ندارد و با استفاده از یکسری حربه‌ها می‌توان در مدت زمانی کمتر و بدون طی کردن پروسه طبیعی به جایگاه بالاتری در گوگل دست یافت. البته در اکثر موارد گوگل این حربه‌ها را تشخیص داده و اقدام به پنالتی کردن وب‌سایت می‌نماید. به هر روی اگر قصد فراگیری سئو در کرج دارید و یا به دنبال آموزش سئو هستید، نیاز است که با این مقوله نیز آشنایی داشته باشید تا برخی از روش‌های زودبازده و فریبنده موجب متضرر شدن وب‌سایت و به تبع کسب و کار شما نشود.

* سئو کلاه خاکستری

آنگاه که پس از آموزش سئو در بهینه سازی سایت خبره شوید، می‌دانید که انتخاب روشی مابین کلاه سفید و کلاه سیاه، سبب می‌شود تا در یک پروسه طبیعی اما با سرعتی بیشتر به نتیجه دلخواه دست پیدا کنید. استفاده از این روش نیازمند تخصص و مهارت است که نه موتورهای جستجوگر را حساس کند و نه سرعت رسیدن به صفحه اول گوگل را کُند نماید.

چرا سئو وب‌سایت خود را به کارشناسان مولتی رایان بسپاریم؟

مولتی رایان به سبب خدمات منحصر بفردی که ارائه می‌دهد، نظیر؛

* ایجاد قرارداد رسمی

* ارائه فیلم آموزشی برای کارکرد راحت مشتری

* دارا بودن انواع پشتیبانی

* و امنیت سایت

بهترین مرجع برای بهینه‌سازی وب‌سایت شماست. تمامی موتورهای جستجو به ویژه گوگل به صورت مداوم الگوریتم‌های خود را دستخوش تغییر می‌کنند. این تغییرات دائمی، موجب پیچیدگی‌هایی می‌شود که تنها کارشناسان خبره سئو از عهده تحلیل آن برمی‌آیند. تیم حرفه‌ای مولتی رایان ضمن ارائه خدمات حضوری سئو در کرج، آمادگی دارد به صورت آنلاین و مجازی نیز اقدام به بهینه‌سازی وب‌سایت شما برای دیده شدن هرچه بیشتر کسب و کار شما نماید. با مولتی رایان، حضور صفحه اول گوگل را تجربه کنید.

محتوا نویسی سایت خود را به ما بسپارید

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5115590

منبع: مهر

کلیدواژه: سئو سایت کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار کسب و کار صنعت خودروسازی تبلیغات گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو دکوراسیون منزل باطری خودرو انرژی بورس قیمت خودرو تولید خودرو تولید نرم افزار قطعات خودرو اینترنت موتورهای جستجوگر برای بهینه سازی وب سایت شما وب سایت آموزش سئو سئو کلاه سایت خود سئو چیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است، بنابراین بایدوبیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در آیین نواختن زنگ سپاس معلم که به مناسبت گرامیداشت مقام معلم در مدرسه حکمت اراک برگزار شد، اظهارکرد: نگاه به آموزش و پرورش، نگاه به یک مجموعه دستگاه عظیم زیربنایی است و هزینه کردن برای آموزش و پرورشِ در تراز انقلاب اسلامی با ویژگی پخته بودن، سنجیده کار کردن، همراه بودن با مشاوره و داشتن ملاحظات لازم از مسائل بسیار مهم و ارزشمند است.

وی افزود: همانگونه که رسالت انبیای الهی بویژه حضرت محمد (ص)، ترویج مکارم اخلاقی در جامعه بود، معلمان هم چنین رسالتی هستند، بنابراین همه باید قدر زحمات این قشر فرهیخته را بدانند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه معلمان در تعلیم و تربیت انسان نقش اساسی دارند تصریح کرد: باید فرهنگ تکریم معلم در بین همه اقشار جامعه نهادینه شود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اضافه کرد: انسان‌سازی مهمترین وظیفه معلمان است و بشریت همواره برای رشد و تکامل اخلاقی نیاز به معلم و مربی داشته است.

وی ادامه داد: سرمایه هر کشوری برای توسعه همه جانبه و صحیح نیروی انسانی است، آموزش و پرورش بستر ساخت نیروی انسانی را فراهم می کند و در آموزش و پرورش فردای جوامع ساخته می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: برای تربیت نیروی کارآمد متعهد و متدین در آموزش و پرورش باید راهبرد اصلی در این وزارتخانه یادگیری خلاق به جای تکیه بر حافظه، تقویت قوه کشف و حل مسائل علمی، ایجاد عادات و رفتار اجتماعی متناسب با شئونات جامعه اسلامی و ایرانی، تقویت باورهای دینی و مذهبی و عمل به آن و آموزش مهارت‌ها و حرفه های موردنیاز جامعه باشد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تاکید کرد: معلمان باید قدر جایگاه خود را بدانند و برای تحقق آرمانهای امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، شهدا و ملت بزرگوار ایران اسلامی گامهای بلندی بردارند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: استاد مطهری با اندیشه والا و درک از شرایط زمان، موفقیت‌هایی را برای نسل کنونی به یادگار باقی گذاشت، این استاد فرزانه، نمونه یک معلم فداکار و پرتلاش بود که برای ترویج مکارم اخلاقی و اسلامی در جامعه تمام تلاش خود را بکار گرفت.

معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است

فرزاد مخلص‌الائمه استاندار مرکزی با تقدیر از تلاش‌های معلمان استان در مسیر تعلیم و تربیت، اظهار کرد: معلم رکن اصلی آموزش و پرورش است و معلم با دانش و رفتار خود می تواند بیشترین تاثیر را بر دانش آموزان داشته باشد.

وی افزود: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ عمومی کشور که شاید تا به حال کمتر به آن توجه شده بسیار است.

استاندار مرکزی با بیان اینکه نقش معلمان و اساتید دانشگاه بسیار برجسته و تأثیر گذار است تصریح کرد: گذشته غیرقابل تغییر و آینده را می‌شود ساخت، مهم‌ترین کار در همه‌ی جوامع ساخت آینده است و این معلمان هستند که با تربیت نسل‌ها، آینده را رقم می‌زنند و آن را تغییر می‌دهند.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ایران از گذشته‌ای غیرقابل افتخار و ذلت‌بار در زمان کودتایی‌ترین رژیم تاریخ که در هیچ فضیلتی برتری نداشت به نقطه‌ای رسید که در دهه اول انقلاب اسلامی هشت سال در برابر همه‌ی قدرت‌های جهان ایستادگی کرد.

مخلص‌الائمه با بیان اینکه آموزش بیشتر نقش را در توسعه فرهنگی و در نهایت در پیشرفت جامعه دارد گفت: انسان سازی، تربیت و آموزش از رسالت‌های معلمان است، امروز آموزش و پرورش در تربیت جامعه نقش حیاتی دارد و ما در این راه از هیچ کوشش و تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با اشاره به عملیات غرورآفرین "وعده صادق" گفت: شاهکار همه‌ی موفقیت‌ها و تربیت نسل‌ها به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده است که فرزندان ملت ایران در ماه گذشته ضرب شست جمهوری اسلامی را به رژیم جنایتکار اسرائیل نشان دادند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: ارتش رژیم خبیث اسرائیل در سال ۱۹۶۷ چهار ارتش قدرتمند عربی را ظرف شش روز از پای درآورد اما هم اینک ماه‌ها است در مقابل تربیت‌شدگان مکتب جمهوری اسلامی به خاک سیاه و ذلت نشسته است.

حسین مولوی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی هم گفت: ۱۷ هزار معلم شاغل و ۲۰ هزار معلم بازنشسته در سراسر استان مرکزی داریم و بنا داریم تقدیر شایسته ای از آنها در هفته معلم انجام شود.

کد خبر 749439

دیگر خبرها

  • اساسی‌ترین رکن فعالیت آموزش و پرورش، انسان‌سازی است
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • برای رفع مشکل مصرف انرژی باید صندوق بهینه‌سازی سوخت را فربه کنیم
  • ۱۹ درصد فوتی های سال گذشته در گلستان افراد زیر ۱۸ سال بودند