Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@18:30:37 GMT

افت ۳۹ هزار واحدی شاخص بورس

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۳۹۶۸

افت ۳۹ هزار واحدی شاخص بورس

شاخص بورس در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۳۹ هزار واحد افت کرد. به گزارش پول نیوز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه تعداد ۹میلیارد و ۵۴۹میلیون سهم و حق‌تقدم به ارزش ۱۰هزار و ۹۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۶۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت ۳۹هزار و ۵۷۴واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۰هزار و ۶۵۹واحد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بیشترین اثر منفی بر افت دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان و ملی صنایع مس ایران شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی تولیدی فولاد سپی د فراب کویر، نفت بهران و تراکتورسازی ایران با رشد خود مانع افت بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۰۳۴۱واحد، کل (هموزن) ۴۸۱۲واحد، قیمت (هموزن) ۳۱۵۰واحد، آزاد شناور ۴۶۶۸۲واحد و شاخص‌های بازار اول و دوم به‌ترتیب ۳۴۶۳۶ و ۵۹۹۷۰واحد افت کردند.

در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۷۳میلیون ورقه به‌ارزش ۲۵هزار و ۳۹۶میلیارد تومان در ۷۱۸هزار نوبت، آیفکس ۳۱۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۹هزار و ۷۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی سنگ‌آهن گهر زمین، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فولاد هرمزگان جنوب شد و در مقابل نماد‌های معاملاتی صنعتی مینو، تولید برق عسلویه مپنا و بهمن دیزل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.  

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شاخص بورس عرضه سهام سهام عدالت بورس تهران بازار سرمایه شاخص بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه با افزایش ۴۲۶ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۵ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از ۸۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۵۱ هزار و ۶۶۴ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • بورس امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۴۲۶ واحدی شاخص کل بورس
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳