Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری سارقان لوله‌های نفتی خبر داد و گفت: سارقانی‌ که ۵کیلومتر لوله نفتی پس از برش به سرقت برده بودند شناسایی و دستگیر شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار خلیل واعظی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به شناسایی و دستگیری سارقان لوله‌های نفتی اظهار داشت: لوله‌های نفتی که در مرز استان‌های کهگیلویه‌ و بویراحمد و بوشهر بدون استفاده رها شده بود سارقان 5 کیلومتر از لوله‌ها را پس از برش به سرقت بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه "سارقان این لوله‌ها را به‌عنوان ضایعات به‌فروش رساندند" گفت: با تلاش پلیس آگاهی استان بوشهر در عملیات پیچیده و تلاش شبانه‌روزی اعضای باند سارقان لوله‌های نفتی شناسایی شدند.

28 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد 73 باند سرقت در استان بوشهر متلاشی شد 117 باند مجرمانه در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شد

سردار واعظی اعضای این باند را 5 نفر دانست و بیان کرد: اعضای باند سارقان لوله‌های نفتی در عملیات‌های هم‌زمان در مخفی‌گاهشان دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضایی تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه ارزش دقیق لوله‌های یادشده پس از کارشناسی روشن می‌شود خاطر نشان کرد: ارزیابی اولیه حاکی است که لوله‌های سرقتی بیش از  17 میلیارد تومان ارزش دارد.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سارقان لوله های نفتی استان بوشهر دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت از منازل و اماکن خصوصی در شهرستان خرم‌آباد، موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، اعضای باند را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و انجام عملیات منسجم و غافلگیرانه ۳ نفر از سارق و یک نفر مال‌خر را دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی لرستان، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ۲۶ فقره سرقت منازل و اماکن خصوصی اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار الهی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه رفت‌وآمد مشکوک افراد ناشناس، خصوصاً در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

کد خبر 6088435

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • باند سرقت مسلحانه در اصفهان منهدم شد