Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون بهداشت و درمان سپاه صاحب‌الامر(عج) گفت:‌ نیروهای بسیجی قزوین با اکسیژن‌‌تراپی و سرم‌تراپی بیماران کرونایی را در خانه درمان می‌کنند و امر مراقبت در منزل بیماران کرونایی در قزوین تماماً توسط نیروهای بسیج انجام می‌شود. - اخبار استانها -

سرهنگ حبیب‌الله سیاهکالی مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، با بیان اینکه در اجرای طرح محله‌محور شهید سپهبد قاسم سلیمانی تابع سیاست‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی هستیم اظهار داشت: نیروهای بسیجی قزوین با اکسیژن‌‌تراپی و سرم‌تراپی بیماران کرونایی را در خانه درمان می‌کنند و امر مراقبت در منزل بیماران کرونایی در قزوین تماماً توسط نیروهای بسیج انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این که اثر اجرای طرح شهید سلیمانی در فروکش کردن میزان بیماران کرونایی استان کاملاً آشکار بوده، اضافه کرد: در حال حاضر با اجرای طرح مذکور شیوع کرونا محدود شده و به این بیماری مسلط شدیم اما اگر اجرای طرح شهید سلیمانی را شل بگیریم، قطعاً از این موضع ضربه می‌خوریم.

سیاهکالی مرادی با اشاره به راه‌اندازی 8 پایگاه تست سریع کرونا در 8 محله شهر قزوین ادامه داد: این آمادگی در بدنه بسیج وجود دارد که میزان تست‌های سریع کرونا را افزایش دهد و افرادی که با بیماران کرونایی در تماس بوده و یا افرادی که توانایی خروج از خانه برای دادن تست کرونا را ندارند را غربالگری کند.

وی یادآور شد: افراد می‌توانند به صورت خودمراجعه‌ای به مراکز غربالگری سپاه در سطح استان مراجعه کنند و اگر فردی توانایی جسمی حضور در مراکز غربالگری نداشته باشد، نیروهای بسیج به خانه او می‌روند و از او تست‌گیری می‌کنند.

32هزار خانوار در قزوین مورد حمایت نیروهای جهادی طرح "شهید سلیمانی" قرار گرفتند58 هزار واحد صنفی قزوین در قالب طرح شهید سلیمانی غربالگری کرونایی شدندمحدودیت‌های کرونایی در ادارات قزوین 95 درصد رعایت می‌شود

آمادگی بسیج ادارات و کارگری برای افزایش غربالگری

معاون بهداشت و درمان سپاه استان قزوین با تاکید بر آمادگی بسیج ادارات و بسیج کارگری استان قزوین برای افزایش غربالگری بیماران کرونایی گفت: بسیجیانی که امروز در طرح شهید سلیمانی حضور دارند، داوطلبانه پای کار آمدند و به همین خاطر باید از سوی قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ماموریت‌های جدیدی برای آنها تعریف شود تا بتوانیم میزان غربالگری کرونایی در استان توسعه دهیم.

سیاهکالی مرادی با اشاره به زحمات بالای نیروهای جهادی و مردمی بسیج در طرح شهید سلیمانی افزود:‌ با توجه به اینکه تا امروز 600 هزار ماسک در استان قزوین توسط نیروهای جهادی سپاه تولید و میان مردم توزیع شده، حمایت‌های مالی از سپاه برای تولید و توزیع بیشتر این ماسک‌ها توسط نیروهای مردمی باید بیشتر شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی ویروس کرونا استانداری قزوین شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی ویروس کرونا استانداری قزوین طرح شهید سلیمانی بیماران کرونایی نیروهای بسیج توسط نیروهای اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری

به گزارش خبرنگار مهر، فروغ شباهنگ ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: یکهزار و ۲۰۰ بیمار مبتلا به تالاسمی، هموفیلی، دیالیزی و پیوند کلیه و ام اس در استان با عنوان بیماران خاص تحت پوشش بیمه سلامت بودند و اکنون صندوق بیماران خاص، سخت درمان و بیماری نادر تشکیل شده است.

وی بیان داشت: ۲۶۵ بیمار مبتلا به تالاسمی در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه سلامت هستند و این بیماران خدمات مرتبط با بیماری خاص خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

شباهنگ تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ با ایجاد صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر ۱۰۷ گروه بیماری تحت حمایت قرار گرفتند و افرادی که دارای یکی از این بیماری‌ها باشند در صورت نداشتن هر گونه پوشش بیمه‌ای می‌توانند به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گیرند و از مزایای صندوق بهره‌مند شوند.

وی اظهار داشت: همچنین برای ۱۰ بیماری شامل تالاسمی، هموفیلی، همودیالیز، دیالیز، پیوند کلیه، ام اس، بیماری‌های متابولیک، پروانه‌ای، اوتیسم، انواع پیوندها، سرطان و بیماری روانی مزمن تعهدات دندان پزشکی تعریف شده و این افراد در قالب سقف ریالی تعیین شده و رعایت ضوابط مربوط، توسط وزارت بهداشت می‌توانند خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

شباهنگ تصریح کرد: بیماران حساب‌های پرداختی خود را به بیمه سلامت تحویل داده و هزینه‌ها را دریافت می‌کنند.

کد خبر 6099442

دیگر خبرها

  • دمیدن فرهنگ بسیجی در کالبد جامعه تحول آفرین است
  • تکمیل طراحی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی تا پایان ۱۴۰۳
  • ضرورت غربالگری قبل ازدواج برای پیشگیری ازابتلای فرزندان به تلاسمی
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • صندوق بیماران خاص، سخت درمان و نادر تشکیل شد/پوشش۱۰۷گروه بیماری
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند