Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فروش جنسیت: خانم نوع همکاری: تمام وقت دارای مدرک کارشناسی/ کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازاریابی و یا رشته های مرتبط دارای حداقل 5 سال سابقه در حوزه فروش و بازاریابی دارای روابط عمومی قوی مسلط به فنون فروش و مذاکره حضوری، شناسایی و تحلیل بازار هدف و رقبا و ارائه گزارشات لازم آشنا به استراتژی های بازاریابی، فروش، تبلیغات آشنا به امور بازرگانی مانند خرید خارجی/ داخلی، ثبت سفارش، امور گمرکی و بانکی و … مسلط به زبان انگلیسی مهارت در جذب، حفظ و رشد مشتری مهارت در ایجاد رضایتمندی مشتری و مصرف کننده دارای روحیه پیگیری و حصول نتیجه حدود سنی 27 الی 37 سال مسئول IT جنسیت: آقا تسلط بر روی امور مربوط به  HELP DESK مسلط به میکروتیک ( MCSA)  آشنا با مجازی سازی ESX  مسلط به شبکه های مایکروسافتی آشنایی با سیستم VOIP  آشنایی با سیستم حضور و غیاب آشنایی با مفاهیم شبکه روحیه ی کار گروهی پیگیر و مسئول از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل orkideh.management@gmail.com

 

پربیننده ترین معلمان حق التدریس در یک قدمی استخدام؟ آغاز ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت از امروز استخدام مهندس برق آشنا به نرم افزار اتوکد در تهران استخدام کارمند فروش در بازرگانی کشیشی در تهران استخدام کارمند فروش حمل بار هوایی بین المللی در تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 کلاهبردارها هر روز روش‌های تازه‌ای برای بریدن گوش مردم به کار می‌گیرند و اینترنت و تلفن هوشمند این اوضاع را پیچیده تر کرده است. با شماری از کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید که اگرچه ابزارهایش سایبری است اما بر روی دوگانه ترس و طعم استوار است.

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • با این کلاهبرداری‌های اینترنتی آشنا شوید
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • رزرو هتل در آمستردام
  • پنج چیزی که به دست آوردنشان برای ثروتمندان هم سخت است!
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد