Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۱۸ دیماه سالروز شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حادثه سقوط هواپیما ی اوکراینی ، از صبر، نجابت و شکیبایی خانواده‌های معظم آنان قدردانی و تاکید کرد: ملت ما با درک و تحمل سختی‌های ناشی از دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار، مصمم‌تر از گذشته در پی کنار زدن دشمنان از مسیر پرافتخار و آینده درخشان فراروی بوده و انتقام سخت از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: با گذشت یک سال از حادثه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که پس از ماجراجویی و جنایت تروریستی آمریکا و متعاقب آن ضربه موشکی به پایگاه تروریست‌ها در عین الاسد و شرایط جنگی منطقه رخ داد؛ همچنان فراق فرزندان عزیز ملت ایران غم و اندوهی عمیق را در دل‌های همگان گذاشته است.

در این بیانیه با تاکید بر اینکه پاسداران انقلاب اسلامی، طی چهار دهه اخیر همواره در میدان‌های مبارزه با ظالمین و مستکبرین در دفاع از امنیت و منافع ملی و صیانت از آرامش و سلامت مردم حضور شجاعانه و فداکارانه داشته و جان خود را سپر بلای ملت ایران کرده‌اند،آمده است: بار سنگین فراق فرزندان عزیز ایران بسیار سخت و اندوهبار است و این اتفاق تلخ که در پی ماجراجویی‌های ضد انسانی و اقدامات تروریستی امریکا در منطقه به وقوع پیوست؛ بار دیگر اوج خباثت و کینه‌توزی استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران را به اثبات رساند و قلب‌های مردم شهید پرور ایران را جریحه دار و اندوهگین کرد.

در این بیانیه با ابراز تاسف و تاثر عمیق آحاد فرماندهان، مسئولین و کارکنان پاسداران انقلاب اسلامی نسبت به وقوع این حادثه دردناک و ابراز همدردی مجدد با خانواده‌های معظم شهدا و تاکید بر بهره گیری از گزارش‌های کمیته‌های تخصصی بررسی حادثه و رفع کاستی‌ها و معایب برای جلوگیری از حوادث و وقایع مشابه،آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از بطن مردم و خادم، پیشمرگ، هم درد و شریک غم و شادی هموطنان در تمامی صحنه‌ها بوده وخواهد بود و ملت شریف و فهیم ایران نیز با درک و تحمل سختی‌های ناشی از دشمنی‌ها و توطئه‌های نظام سلطه و استکبار، مصمم‌تر از گذشته در پی کنار زدن دشمنان از مسیر پرافتخار و آینده درخشان فراروی بوده و انتقام سخت از آنان نیز دستور کار پاسداران انقلاب و مجاهدان مومن امت اسلامی خواهد بود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سقوط هواپیما پاسداران سقوط هواپیما امریکا سپاه هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است

ایسنا/گیلان امام جمعه رشت با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، گفت: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) در خطبه های نماز جمعه رشت، از مسؤولان سه قوه خواست در کنار توجه به تولید و رشد اقتصادی، از رشد قیمت کالاها جلوگیری کنند و افزود: جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و بهترین شرایط برای توسعه و پیشرفت فراهم شده است.

وی با اشاره به دغدغه مردم نسبت به بی‌ثباتی بازار، اظهار کرد: برخی کوتاهی‌ها در عرصه‌ واردات، صادرات، تولید، صنعت و ... موجب برخی بی‌ثباتی‌ها می‌شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه برخی مدیران ناکارآمد اجازه نمی دهند اقدامات مثبت دولت کام مردم را شیرین کند، گفت: از دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی انتظار داریم با تخلفات در بخش‌های اقتصادی مقابله کنند.

وی با بیان اینکه ۱۸ اردیبهشت سالروز خروج آمریکا از برجام است، تاکید کرد: آمریکا خود را ابرقدرت می‌داند و به‌دنبال سلطه بر جهان است، اما ایران نشان داد که تکیه کردن به آمریکا خسارت می‌آورد.

فلاحتی با اشاره به جنایت‌های آمریکا در حق ملت‌ها، گفت: همه ملت‌ها از سیاست‌های آمریکا و اروپا آسیب دیده‌اند و خیری از آنها به دیگر کشورها نرسیده است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد فراگیر شدن گفتمان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا هستیم، بیان کرد: رهبر انقلاب حدود یک دهه قبل برای جوانان غربی نامه نوشتند و از آنها خواستند شناخت خود را نسبت به استکبار بالا ببرند و امروز شاهد این آگاهی هستیم.

امام جمعه رشت مخاطبان نامه رهبر انقلاب را جوانان بویژه دانشجویان دانست و ادامه داد: رهبری مخاطب‌شناس و روان‌شناس و جامعه‌شناس هستند و این پیام عقلانی را به مخاطبان آمریکایی و اروپایی رساندند، یعنی باید واقعیت‌های غرب را دید و درباره جنایت‌های انجام‌شده داوری کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای اسلام‌هراسی، شیعه‌هراسی و ایران‌هراسی، تاکید کرد: امروز جوانان دنیا این واقعیت‌ها را درک کرده‌اند و تصویر درستی از اسلام و ایران و پیام انقلاب اسلامی دارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته همواره اهمیت حمایت از آرمان فلسطین و پشتیبانی آمریکا از رژیم جعلی صهیونیستی را گوشزد کرده است، افزود: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران ثابت شده است و شاهد افول رژیم صهیونیستی هستیم.

فلاحتی بیداری جهانی درباره فلسطین را به برکت انقلاب اسلامی دانست و اضافه کرد: استکبار همواره از بیداری ملت‌ها وحشت دارد، زیرا موجودیت خود را در خطر می‌بیند، در طول هفت ماه گذشته، بیش از ۳۴ هزار انسان بی‌گناه در غزه قتل عام شدند، آمریکا و اسرائیل پشت این جنایت بودند، اما بیداری جهانی موجب شده است که انسان‌های آزادیخواه به بیان واقعیت‌ها بپردازند و پیام اسلام و انقلاب را درک کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • واکنش جواد نکونام به برکناری خطیر؛‌ همه خوشحال شدند!