Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر: علی کریمی فیروزجایی بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه نشست مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگاران گفت: رشد آمار مبتلایان کرونا در مازندران نگران کننده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اظهار نگرانی از عدم توجه به مقررات سخت گیرانه ستاد مقابله با کرونا در این استان افزود: در شرایطی که تمامی استان‌ها از حیث آسیب دیدگی کرونا از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر وضعیت داده‌اند، ماندن مازندران در شرایط قرمز تأسف بار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی فیروزجایی با انتقاداز سیاست‌های نا موفق ستاد مقابله با کرونا در مازندران گفت: سفرهای انبوه با استفاده از برگه‌های تردد بین شهری از دلایل مهم رشد ابتلاء به کرونا در مازندران است.

این نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت مقابله با کرونا ضرورت اعمال مدیریت بر روند صدور برگه‌های تردد بین شهری در مازندران را خاطرنشان کرد وافزود: در صورت تداوم بی توجهی به مسئله ترددهای بین شهری سلامت مردم مازندران به خطر می‌افتد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: مسئولان استان هرچه سریع‌تر باید روند صدور برگه ترددهای غیر ضروری در فرمانداری‌های مازندران را متوقف کنند وتدابیر اجرایی ستاد مقابله با کرونا در مازندران نیازمند بازنگری است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران افزود: فعالیت‌های مربوط به مقابله با ناقضان قانون اجرای محدودیت‌ها در مازندران رضایت بخش نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به شرایط خاص مازندران از حیث پرشماری تردد بین شهری افزود: اجرای سیاست حداقلی و نامنطم در مراقبت از ترددهای بین شهری خودروها شرایط پیچیده‌ای را برای مازندران رقم خواهد زد.

نماینده مردم بابل مسئولیت عوامل اجرایی و بهداشتی را در مراقبت از سلامت عمومی خطیر و حائز اهمیت دانست وافزود: عدم مراقبت از کمربند ایمنی کرونا فشار مضاعفی بر روی کادر درمان وارد خواهد کرد.

کریمی با تجلیل از تلاشگران عرصه سلامت گفت: اجرای فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابله با کرونا ضرورت اساسی است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با هشدار در مورد عادی انگاری شرایط کرونا یادآور شد: عادی انگاریهای زودهنگام در جامعه و بی توجهی به شرایط و الزامات زیست کرونایی خسارت مادی و معنوی فراوانی را متوجه کشور خواهد کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کرونا مازندران کرونا در مازندران مقابله با کرونا مجمع نمایندگان بین شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • هشدار به مدیران بابت حجاب اعضای خانواده‌شان!
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مقابله با گرمای شهری از طریق باغ‌های گیاه‌شناسی
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • کریمی قدوسی و ادعای سلاح هسته ای!
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود