Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:53:42 GMT

شهید سلیمانی ناامنی را از جامعه بشری دور کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۴۹۴۵

شهید سلیمانی ناامنی را از جامعه بشری دور کرد

سردار سرتیب دوم «محسن کریمی» روز چهارشنبه در آیین گرامیداشت نخستین سالگرد شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در موکب شهدای گمنام شهر اراک افزود: شهید سلیمانی تمام توان خود را برای خدمت به مردم و ایجاد وحدت و انسجام در جهان اسلام گذاشت و ملت های مسلمان را در خیمه ولایت منسجم کرد.

وی بیان کرد:  آن شهید بزرگوار برای رسیدن به هدف مهم  خود با اخلاص در نیت و تقوا در عمل، عمری مجاهدت کرد و گام برداشتن در مسیر شهید سلیمانی نیازمند شناخت خود ، انجام عمل صالح و حرکت برای اهداف مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: حاج قاسم زندگی خود را بر پایه راه خدا و برای خدا پایه‌گذاری کرد و همواره در مسیر الی‌الله ثابت قدم بود و با ویژگیهای برجستهای که داشت به رزمندگان روحیه و انگیزه میداد.

سردار سرتیپ دوم کریمی عنوان کرد: شهید سلیمانی با هجرت فکری موجب ارتقای خود شد و برای حاج قاسم تنها منافع جهان اسلام و امت اسلامی مطرح بود و منافع مادی در پیشگاه او ارزشی نداشت.

وی اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی در همه ابعاد مرد میدان های سخت بود و این ویژگی برگرفته از پرورش ایشان در مکتب امام خمینی(ره) است و در واقع حاج قاسم یکی از رویش های بزرگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که شخصیت انقلابی، جهادی و مدیریت کارآمد او در جبهه‌های دفاع مقدس شکل گرفت.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: حاج قاسم همانند امام(ره) و رهبر معظم انقلاب تنها پیروزی را در مقاومت بر روی ارزش ها می‌دید.

سردار سرتیپ دوم کریمی بیان کرد: حاج قاسم، عزت و سربلندی نظام اسلامی و امت را در میدان نبرد می‌دید و در هیچ زمان حتی در سخت‌ترین شرایط تسلیم دشمنان نشد و با این راهبرد توانست تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را با شکست مواجه کند.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی در هیچ زمانی به دنبال خودنمایی نبود و تنها کارها را برای خدا و در جهت رضایت ولی انجام می داد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: امروز مکتب و راه شهید سلیمانی باید در مدارس و دانشگاه ها تبیین و تدریس شود و نسل جوان و نوجوان جامعه با ابعاد مختلف زندگی این شهید بزرگ به خوبی آشنا شود و این یک ضرورت مهم است چرا که مکتب شهید سلیمانی در انقلاب اسلامی هویت‌ساز و شخصیت‌ساز است و می‌تواند جوانان را برای گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی تربیت کند.

سردار سرتیپ دوم کریمی در بخش دیگری از سخنانش گفت: ارتحال فقیه برجسته، حکیم، متفکر، فیلسوف و عمار رهبری حضرت آیت‌الله علامه محمد تقی مصباح یزدی ضایعه جبران ناپذیری به جامعه دینی و علمی، حوزه‌های علمیه و نظام اسلامی وارد کرد.

وی اظهار داشت: ویژگی برجسته آیت‌الله مصباح در طول حیات بابرکتشان جهاد حکیمانه در عرصه های مختلف توام با اخلاص در عمل بود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: آیت‌الله مصباح یزدی با اقدامات زیرساختی در حوزه معرفتی و اعتقادی بسیاری از جوانان را با هویت انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب آشنا کرد و بسیاری از توطئه‌های دشمنان را در راستای انحراف فکری و اعتقادی جوانان خنثی سازی کرد.

سردار سرتیپ دوم کریمی عنوان کرد: امروز جهاد علمی و عملی در عرصه های اعتقادی و بصیرتی از مهمترین مولفه های ادامه راه و مسیر آیت الله‌مصباح یزدی است که باید مورد توجه همه قرار گیرد و دانشگاهیان و حوزویان باید منش، سیره و رفتار این شخصیت برجسته را سرلوحه کار خود قرار دهند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی به همراه  ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی در حمله نیروهای آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی قاسم سلیمانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران استان مرکزی قاسم سلیمانی اخبار کنکور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی انقلاب اسلامی شهید سلیمانی حاج قاسم آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری بعدازظهر پنجشنبه در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم اظهار کرد: خانواده شهدا سنگربانان انقلاب هستند و صیانت از آنان هم مقام با صیانت از خون شهیدان است‌.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان کرد: دشمن فرهنگ جامعه و بخصوص ایثارگران را نشانه رفته است تا نسل ایثارگر را از مسیر و ریل شهدا خارج کند.

وی تصریح کرد: ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند و ما می‌بایست آنان را در برابر هجمه‌های دشمن صیانت کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: جنگ امروز متمرکز بر هویت ملی، مذهبی و افکار است و راه مقابله با آن آگاه سازی نسل جوان می‌باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این جلسه گفت: خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

حسن هنرمند عنوان کرد: برپایی ۱۱ هزار یادواره شهدا در مدارس استان قم، پیگیری مشکلات مسکن جامعه ایثارگری و احراز جانبازی بیست از هزار نفر بخشی از اقدامات بنیاد شهید قم بوده است.

کد خبر 6088775

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد