Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان فیروزکو گفت: جلب اعتماد مردم در اجرای کامل و موفق «طرح شهید سلیمانی» از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ابوالقاسم مهری سرپرست فرمانداری فیروزکوه، در جلسه هماهنگی «طرح شهید قاسم سلیمانی» اظهار داشت: این طرح با هدف پیشگیری از کرونا به صورت محله محور در سطح شهرستان در سه فاز مراقبت، حمایت و نظارت اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری فیروزکوه بر استفاده از فضای مجازی و محیطی با نصب بنرهای اطلاع رسانی در محلات مختلف برای معرفی بهتر طرح شهید سلیمانی تاکید کرد و افزود: جلب اعتماد مردم در اجرای کامل و موفق طرح شهید سلیمانی از اهمیت بالایی برخوردار است که این امر با معرفی طرح از جانب رسانه‌ها محقق می‌شود.

مهری با بیان اینکه این طرح حداقل به مدت یک سال اجرا خواهد شد افزود: فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده قرارگاه این طرح و همچنین فرمانده سپاه پاسداران و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان فرماندهان عملیاتی و اجرایی انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اشاره به جزئیات طرح، اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج، شبکه بهداشت و درمان به همراه افراد توانمند معرفی شده از سوی ادارات در این طرح همکاری دارند تا آمار دقیقی از تعداد شهروندان و مبتلایان به بیماری برای برنامه‌ریزی بهتر داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه بیان داشت: در فاز اول یا مراقبت، نیروی انسانی شامل مراقبین سلامت، پرستاران و پزشکان است؛ تیم اعزامی متشکل از پزشک عمومی، پرستار و مراقب سلامت است که مراقبان به درب منازل مراجعه و پکیج بهداشتی و بروشور اطلاع‌رسانی پیشگیری از کرونا به خانوارها ارائه می‌کنند؛ اگر در خانواده‌ای فردی مبتلا به کرونا بود یا مشکلی وجود داشت اسامی این خانواده‌ها را یادداشت می‌کنند و برای اعزام پزشک یا پرستار اقدام می‌شود.

وی افزود: این طرح به‌صورت تلفنی یا دوراپزشکی مراجعه فنی و تخصصی است، پزشکان و پرستاران در پایگاه‌های سلامت حضور دارند اما بعد از نیازسنجی که توسط مراقبین سلامت انجام می‌شود، این پزشکان و پرستاران به محل‌های مورد نیاز اعزام می‌شوند.

فرمانده قرارگاه طرح شهید قاسم سلیمانی گفت: فاز دوم یا مرحله حمایتی؛ در این سطح به‌منظور جلوگیری از تردد بیماران کرونایی، برای تأمین معیشت، ارسال بسته‌های حمایتی و پکیج‌های بهداشتی صورت می‌گیرد و همچنین پایگاه‌های نواحی مقاومت بسیج به‌صورت محله‌محور اگر خانواده‌ای نیاز به خرید دارد و افراد خانواده، سن بالایی دارند و نباید برای خرید از خانه خارج شوند، پایگاه‌های بسیج این خرید را برای آن‌ها انجام دهند.

مهری اظهار داشت: در فاز سوم یا همان مرحله نظارت نیز تیم‌های بسیجی در نواحی مقاومت بسیج رصد می‌کنند که آیا اقداماتی که باید در حوزه پیشگیری از بیماری کرونا انجام شود، به‌خوبی صورت می‌پذیرد یا خیر؛ در همین راستا چک‌لیست‌هایی آماده شده و از خانواده‌ها سوال پرسیده می‌شود که آیا اطلاع‌رسانی، مراقبت و حمایت انجام شده است یا خیر؛ پس از نظارت، میزان موفقیت عملیات سنجیده می‌شود و بر اساس آن، برای بازبینی عملیات دستورات لازم داده می‌شود.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی شهرستان فیروزکوه فرماندار فیروزکوه سرپرست فرمانداری طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ایران امنیت انرژی بالایی دارد اگر مصرف‌کننده بگذارد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش معین به اعتراضات دانشجویی در آمریکا: دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتری در جامعه برخوردار هستند/ اعتراض آنها می‌تواند به تغییر سیاست‌های دولتها و حتی تغییر دولتها منجر شود
  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند