Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@21:16:19 GMT

رشد 40 درصدی مصرف گاز استان‌های شمال غرب

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۵۱۷۹

رشد 40 درصدی مصرف گاز استان‌های شمال غرب

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز گفت: مصرف گاز استان‌های شمال غرب کشور آذرماه امسال نسبت به آبان‌ماه، با افزایش بیش از ۴۰ درصدی، به ۲ میلیارد و ۳۳۵ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش برنا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، فیروز خدایی در این باره اظهار کرد: مجموع گاز انتقال داده‌شده به مبادی مصرف در استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و قسمتی از استان کردستان و زنجان در آبان‌ماه امسال یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون مترمکعب بوده که با ورود موج جدید سرما، این مقدار در آذرماه به ۲ میلیارد و ۳۳۵  میلیون مترمکعب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تأسیسات و مراکز بهره‌برداری خطوط لوله این منطقه با ضریب اطمینان بالا عملیاتی هستند و با هماهنگی مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، پایداری انتقال گاز در سرشاخه‌های مصرف همچنان برقرار است.

مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز یادآور شد: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی با کاهش دما، هوای بیشتر شهرهای زیر پوشش این منطقه به زیر صفر کاهش می‌یابد و مصرف گاز طبیعی نیز همچنان سیر صعودی خواهد داشت که از هموطنان می‌خواهیم با مصرف بهینه این انرژی پاک، ما را در تداوم انتقال گاز به مبادی مصرف یاری کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مصرف گاز انتقال گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید در شمال مکه مکرمه+ فیلم

️بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودرو‌ها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف پساب یزد
  • صرفه جویی ۳.۹ درصدی مصرف گاز در سال گذشته
  • کاهش ۶۰ درصدی مصرف ازن با بهره‌گیری از سامانه نانو حباب در فرایند تصفیه آب
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • کاهش ۲ درصدی حجم مخازن سد‌های لرستان
  • اهدای جوایز نفیس برای کاهش ۱۵ درصدی مصرف در ۲۱ هفته
  • سختی کار نفتی‌ها
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • سیل شدید در شمال مکه مکرمه+ فیلم
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها