Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرانلاین از آبادان، سعید بریزی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت:این حادثه دیروز ساعت ۲۲:۴۴  به آدرس ایستگاه ۷ روبروی داروخانه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شده که بلافاصله ۲ گروه عملیاتی و امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گروه عملیاتی و امداد و نجات در ساعت ۲۲:۴۹ به محل حادثه رسیدند و عملیات امداد و نجات را آغاز نموده اند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان تصریح کرد: در این حادثه آتش نشانان ۳ نفر سرنشین خودرو را از درون خودرو بیرون آورده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

 بریزی اضافه کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و علت حادثه در دست بررسی است.

غرق شدن فردی در رودخانه انتهای ذوالفقار ۶۰

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان در ادامه افزود گفت:امروز نیز ساعت ۱۴:۴۳ حادثه غرق شدن فردی به آدرس رودخانه انتهای ذوالفقار ۶۰ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که بلافاصله گروه غواصی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان به محل حادثه اعزام شدند و به محض رسیدن به محل حادثه عملیات امداد و نجات را آغاز نمودند .

او افزود: غواص های سازمان آتش نشانی پس از جستجوی تخصصی و دقیق توانستند جسد فرد غرق شده را از آب خارج کنند .

48

کد خبر 1473617

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان امداد و نجات محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.
 روح‌الله خوشبخت با اشاره به آمادگی شهرداری شیراز را برای ارائه خدمات به شهروندان اعلام و اظهار کرد: از شهروندان گرامی تقاضا می‌شود تا بازگشت شرایط جوی پایدار به هشدار‌ها توجه و با مسئولان همکاری کنند.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با تصریح بر انسداد کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز به دلیل بارندگی و حفظ ایمنی شهروندان گفت: شهروندان هرگونه مشکلی را به سامانه‌های مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ و ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اطلاع داده تا همکاران ستاد مدیریت بحران شهرداری شیراز در کمترین زمان ممکن برای رفع آن مشکل اقدام می‌کنند.
وی گفت: با توجه به هشدار هواشناسی از سفر‌های غیرضروری با خودرو‌های شخصی در سطح شهر پرهیزکرده و از تجمع در حریم و بستر رودخانه  خودداری شود.

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی