Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، احمد حسین‌زادگان در این حکم که نسخه ای از آن روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت ، استفاده حداکثری از ظرفیت دستگاه‌های درگیر در امر پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیریت در بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود و تقویت نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها اجرایی مرتبط در راستای تحقق برنامه‌ها، تمرکز توان بر اولویت‌های برنام‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالاو  ارز در راستای پیشبرد اهداف و گزارش اقدامات را ازجمله وظایف دبیر کمیسیون مبارزه بر قاچاق کالا و ارز مازندران ذکرکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایجاد تعادل و هماهنگی بین محاکم قضایی و شعبات تعزیرات حکومتی استان، تعامل با مجموعه‌های فرهنگی و رسانه‌های خبری در جهت انعکاس بموقع و هوشمندانه رویدادهای خبری با موضوع قاچاق کالا و ارزی از دیگر وظایف دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز است که استاندار مازندران بر عملیاتی کردن آنها تاکید کرده است.

کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان‌ها به موجب تبصره ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است.

این کمیسیون به ریاست استاندار و زیر نظر ستادمبارزه با قاچاق کالا و ارز حسب مورد با اعضای متناظر ستاد تشکیل می‏‌شود.

علی شیرازی  هم‌اکنون مدیرکل امور امنیتی و انتظامی استانداری مازندران را بر عهده دارد.

مازندران در سطح‌بندی کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در صطح دوم است. 

برچسب‌ها ساری استانداری مازندران مازندران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساری استانداری مازندران مازندران ساری استانداری مازندران مازندران ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اخبار کنکور مبارزه با قاچاق کالا و ارز برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • سازمان برنامه مکلف به نظارت برنحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • سازمان برنامه موظف به نظارت جدی بر نحوه نقشه‌برداری سازمان ثبت شد
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • دریافت نشان ملی مرغوبیت ۲۸ کالای صنایع دستی مازندران
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران