Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، گفت: پازل کشتی نهاوند برای درخشش هرچه بیشتر کامل شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، رامین درویشی در بازدید مشترک با رئیس هیئت کشتی استان همدان، اظهار کرد: کشتی نهاوند از دیرباز مهد پرورش قهرمانان و دلاوران بزرگ کشتی بوده است.

وی با بیان اینکه نهاوند چشمه جوشان در کشتی کشور است که هیچگاه این چشمه خشک نخواهد شد، گفت: امروز شرایط با وجود دکتر سیفی، دکتر یاری باری رشد و ارتقاء جایگاه کشتی نهاوند فراهم است و با انتخاب اقای مومیوند به عنوان رئیس هیئت کشتی شهرستان، پازل کشتی نهاوند تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ضمن تقدیر از اعتماد رئیس هیئت کشتی استان همدان برای انتصاب رئیس هیئت شهرستان، تصریح کرد: خوشبختانه آقای یاری به عنوان سکاندار کشتی استان همدان پس از پیشنهاد آقای مومیوند برای تصدی رئیس هیئت کشتی نهاوند با اعتماد فراوان نسبت به صدور حکم ایشان مساعدت داشتند که جای تقدیر دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس هیئت کشتی کشتی نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان

 پژمان اختری اظهار داشت: واحد شماره چهار نیروگاه شهید مفتح به ظرفیت ۲۵۰ مگاوات پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای به شبکه سراسری متصل شد.

وی افزود: با راه اندازی واحد شماره چهار، فصل تعمیرات نیروگاه به اتمام رسیده و هر چهار واحد با آمادگی کامل به استقبال روز‌های گرم سال می‌رود.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح تصریح کرد: تولیدحداکثری وکاهش نرخ خروج اضطراری به عنوان یکی از اهداف مهم این مجموعه در سال جاری خواهد بود.

 نیروگاه شهید مفتح همدان متشکل از چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی در مجموع به ظرفیت هزار مگاوات به عنوان اولین و تنها مرکز تولید انرژی الکتریکی با استفاده از پساب تصفیه شده شهری در کشور، علاوه بر تأمین دو درصد برق مورد نیاز شبکه سراسری برق کشور، نقش مهمی در پایداری برق استان همدان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آمادگی کامل نیروگاه شهید مفتح برای تولید انرژی در پیک تابستان
  • دیدار اعضای هیئت کشتی استان همدان با علیرضا دبیر
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • خدمه کشتی پرتغالی در سلامت کامل هستند
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند