Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@22:07:32 GMT

سارقان لوله‌های نفتی در استان بوشهر دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۶۲۸۹

سارقان لوله‌های نفتی در استان بوشهر دستگیر شدند

به‌گزارش ایرنا، روابط عمومی پلیس بوشهر روز چهارشنبه به نقل از سردار واعظی  اظهار داشت: این خط لوله چند سال بدون استفاده بود که دزدان با پی‌بردن از چنین موضوعی با هم‌دستی هم پنج کیلومتر را برش داده و به‌عنوان ضایعاتی آن را به‌فروش رساندند.

 وی بیان کرد: ارزش لوله‌های دزدیده ‌شده ۱۷ میلیارد تومان اعلام شد اما به‌نظر می‌رسد ارزش این میزان لوله بسیار بیشتر از این‌ میزان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی یادآور شد: با توجه به اینکه خبر این دزدی بزرگ در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت و میزان آن هم بالا بود این موضوع در دستور کار ویژه‌ی پلیس استان بوشهر قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به اطلاع سارقان از تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری آنان، این مهم بسیار دشوار بود، اما پلیس آگاهی استان در فرآیندی پیچیده اعضای این باند پنج نفره را شناسایی و  دستگیر کرد که تمامی آنها نیز از استان بوشهر بودند.

فرمانده انتظامی ادامه داد: چهار تن از اعضای این باند در چند عملیات هم‌زمان در سه شهرستان استان بوشهر در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند و نفر پنجم هم امروز دستگیر شد.

واعظی ادامه داد: پرونده این متهمان پس از تکمیل به دستگاه قضایی فرستاده شد و ارزش دقیق لوله‌های دزدیده ‌شده پس از کارشناسی مشخص می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر سرقت کهگیلویه و بویراحمد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر سرقت کهگیلویه و بویراحمد بوشهر سرقت کهگیلویه و بویراحمد انتظامی اخبار کنکور استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد

سرهنگ رضا صادقی پور، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو خبر درگیری در آدرس خیابان سهروردی شمالی ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس آباد بلافاصله به محل مراجعه کرده و ۵ نفر آقا با صورت پوشانده، عینک، ماسک و دستکش در محل مشاهده شدند که قصد سرقت از یک کلینیک ترک اعتیاد را داشتند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: سارقان پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله در مسیر‌های مختلف از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز عملیات تعقیب و گریز ادامه داد: ماموران پلیس با ایجاد طرح مهار پس از طی مسافتی موفق به دستگیری دو نفر از سارقان شدند و متهمان دیگر از محل گریختند.

سرهنگ صادقی پور بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهمان شوکر و سلاح سرد کشف شد و متهمان در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر اقدام به سرقت به شیوه زورگیری اعتراف کردند و طبق اظهارات شاکی متهمان قصد سرقت از کلینیک را داشتند و متهمان به کلانتری انتقال داده شدند.

سر کلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت با توجه به متواری شدن سه نفر از متهمان خاطرنشان کرد: دستگیری سایر سارقان نیز در دستور کار پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده جهت بررسی بیشتر و کشف جرایم احتمالی تحویل مقام قضایی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عدم همخوانی میزان کشفیات با ارزش بازار قاچاق پوشاک
  • رشد ۱۷ درصدی صادرات کالا از گمرک کرمانشاه طی فروردین سال جاری
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سارق طلاجات کودکان اصفهانی دستگیر شد
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران