Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه مرکز اسلامی بوئنوس آیرس گفت: پروژه اسلام‌ستیزی و ایران‌هراسی صهیونیست‌ها در آرژانتین شکست‌ خورد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، شیخ عبدالکریم پاز ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با موضوع تحلیل وضعیت پیروان اهل بیت(ع) در آمریکای لاتین در پاسخ به سوال به خبرنگار تسنیم درباره اینکه استکبار و صهیونیست با اقداماتی مانند مسئله آمیا به دنبال اسلام هراسی و ایران‌ستیزی در آرژانتین بودند آیا در این راه موفق بودند؟ اظهار داشت: با انفجار نخست در آرژانتین رابطه این کشور با ایران تحت تاثیر قرار نگرفت اما در انفجار دوم بر اثر فشار قدرت‌های جهانی تاثیر گذاشت اما  با توجه به شفاف‌سازی هایی که انجام شد خانواده کشته‌شدگان متوجه شدند که اقدام تروریستی از جانب ایران نبود بنابراین امروز باید با اتحاد و انسجام نقشه‌های دشمنان و دیوارهای دروغ را نابود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه مرکز اسلامی بوینوس آیرس عنوان کرد:  با توجه به اینکه آرژانتین یکی از مناطق مظلوم جهان است منطقه مهمی برای دریافت و کسب معارف اسلامی است به همین سبب باید اقدامات بیشتری در این منطقه انجام شود با توجه به اینکه  استکبار جهانی به دنبال اجرای پروژه اسلام‌هراسی است با وجود اقدامات دشمنان علیه کشور که تلاش می‌کردند اقدامات تروریستی را به ایران نسبت دهند، اما رابطه آرژانتین با ایران بسیار خوب بود.

شیخ عبدالکریم پاز در پاسخ به سئوالی درباره تحلیل وضعیت پیروان اهل بیت(ع) در آمریکای لاتین گفت:  مردم آرژانتین صورت فطری تشنه راه نجات هستند اما مسیر را نمی‌دانند و  مسیحیت در این منطقه به طوری است که سران کلیسا نسبت به سیستم نظام جهانی انتقاد دارند اما راه حلی ندارند. 

وی افزود: در شرایط کنونی جهان راه خود را گم کرده و  برخی قدرت‌ها از پیدا کردن راه درست جلوگیری می‌کنند اما کشور ما نقش بسیار مهمی  در حرکت به مسیر درست دارد و شیعیان سراسر دنیا گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه مرکز اسلامی بوینوس آیرس ادامه داد: زمان سفر آیت‌الله مصباح یزدی به آرژانتین برخی مقامات کلیسا اعلام کردند که امید ما به شما است زیرا ما مردم را از دست دادیم اما شما دین را احیا کردید.

شیخ عبدالکریم پاز تصریح کرد:  کشور ما با وجود همه مشکلات تحریمی و اقتصادی اما پرچم مبارزه با استکبار جهانی را برافراشته و امیدواریم به دست صاحب اصلی برساند که برای مبارزه با استکبار جهانی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه در کشورهای آمریکای لاتین فرهنگ غربی حاکم است از زمان حضرت عیسی(ع) این فرهنگ  مسیر درست را گم کرده  و به سمت قدرت‌های جهانی حرکت کرده است به طوری که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دین و مذهب، زبان و حجاب از دست رفته بود اما انقلاب با تلاش و مجاهدت روحانیان سبب تحول بزرگ در جوامع دیگر شد و با توجه به اقدامات روحانیان و مبلغان توجه به قرآن احیا شد.

فرمانده سپاه ‌استان تهران: انقلاب اسلامی با حذف فیزیکی افراد تغییری نمی‌کند‌ / ایران ‌ده‌ها هزار قاسم سلیمانی و شهید فخری‌زا‌ده داردمازندران میزبان نخستین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی شدفرمانده سپاه روح‌الله: دشمن از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن به ولایت‌فقیه و انقلاب اسلامی دریغ نمی‌کند

امام جمعه مرکز اسلامی بوینوس آیرس با اشاره به اینکه پیشرفت ایران با تکیه بر ظرفیت خود بوده، گفت: انبیا در روایات مختلف به نقش زنان و جایگاه‌ آنها تاکید کردند اما در فرهنگ غرب به زنان ظلم می‌شود در صورتیکه با پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت زنان در منطقه آغاز شد و برای تحقق عدالت و احقاق حقوق خود قدم برمی‌دارند بنابراین زنان در اسلام از جایگاه‌ ویژه‌ای برخوردار هستند.

شیخ عبدالکریم پاز افزود: شهادت سردار سلیمانی در واقع شوک بزرگی در جهان ایجاد کرد و نیمی از جامعه آرژانتین به عظمت ایران پی بردند و یک کرسی در دانشگاه ونزوئلا به نام این شهید تاسیس شده و درباره شخصیت بزرگ شهید سلیمانی و اینکه تابع مقام معظم رهبری بودند بسیار سخن گفته شده است.

‌وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای پیشبرد اهداف اسلام زبان فارسی به عنوان زبان انقلاب از اهمیت بسیاری برخوردار است باید مورد توجه قرار گیرد به طوری که زبان فارسی در سراسر دنیا علاقه‌مندانی پیدا کرده و برای فهم و درک معارف اسلامی علاوه‌بر زبان عربی زبان فارسی هم نیاز است،  با وجود فشارها و سختی‌هایی در آمریکا‌ی لاتین اما هر روز تلاش می‌شود تا در مسیر درست قدم برداریم.

انتهای پیام/713/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جمعه مرکز اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، اخبار تقریبی این خبرگزاری در هفته‌ای که گذشت به شرح ذیل است: 

*پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

نماینده سابق حضرت امام و مقام معظم رهبری در منطقه کردستان در پیامی درگذشت ماموستا ملا احمد فخری را تسلیت گفت.

*سعادتی در گفت‌وگو با تقریب: واکنش ایران سرعت سقوط آزاد حیثیت دروغین اسرائیل را افزایش داد

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر این باور است ایران با واکنش قاطع و هوشمندانه معادله رژیم نامشروع اسرائیل  مبنی بر تثبیت خود به عنوان نیروی مسلط در منطقه را برهم زد، پاسخی که ضعف و سستی اسرائیل را بعد از طوفان الاقصی نمایان‌تر کرد.

*ماموستا ابن الخیاط در گفتگو با تقریب: مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز، بیان کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.


*عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: صهیونیسم بین الملل و دشمنان اسلام هیچ دلسوزی نداشته و موجودیت اهل سنت و شیعه را به ضرر خود می دانند؛ از هر راه و مسیر که بتوانند اسلام را تضعیف کنند وارد می شوند.

*آخوند میرابی در گفتگو با تقریب: مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان

امام جمعه اهل سنت حامد قره تپه ترکمن، بیان کرد: یکی از راه های نجات امت اسلامی عمل نمودن به سنت وسیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه می باشد، به خصوص رهبران و سردمداران مسلمانان دنیا هستند که می توانند با بهره گیری و ارشادات پیامبر اکرم پیرامون مسائل جوامع اسلامی تعقل و تدبیر سودمندی را برنامه ریزی نمایند.

*حجت الاسلام مهاجرنیا در گفتگو با تقریب: قدرت امت اسلامی در تحقق امت واحده و ایجاد جبهه واحد در مقابل صهیونیسم جهانی است

استاد دانشگاه و حوزه علمیه قم، بیان کرد: دو واژه "امت" و "واحده" هماهنگ و همسو هستند؛ آنچه ما به دنبال آن هستیم پیروان اسلام یا کسانی هستند که از دین مبین اسلام پیروی می کنند و آهنگ واحدی به اهداف اسلام دارند.
 
*آیت الله مقتدایی در گفتگو با تقریب: هدف صهیونیسم از بین بردن اسلام است/ تقویت اتحاد اسلامی؛ وظیفه اصلی امت اسلامی

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بیان کرد: باید یک وحدت کامل و تمام بین ملت داشته باشیم، همه پشتیبان یکدیگر بوده و از این نظام حمایت کنند و ملت های مظلوم عالم به مانند غزه را همراهی کنند تا دشمن که تاکنون شکست خورده و از این به بعد نیز شکست بخورد.

*حجت الاسلام میرعمادی در گفتگو با تقریب: اتحاد کشورهای اسلامی سبب پیروزی امت اسلامی بر رژیم صهیونیستی است

نماینده سابق ولی فقیه در لرستان، بیان کرد: دشمنان اسلام در اهداف خود یکپارچه هستند که می طلبد کشورهای اسلامی نیز وحدت و انسجام عملی داشته و یکپارچگی خود را جهت پیشبرد اهداف اسلام حفظ کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • سندرز: متهم کردن اسرائیل به کشتار فلسطینیان یهودی‌ستیزی نیست بلکه تبیین حقیقت است
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • عملیات وعده صادق ابهت آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها را شکست
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ هدف صهیونیسم بین الملل ایجاد فاصله میان کشورهای اسلامی است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است