Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@08:29:10 GMT

تردد از قزوین به شمال کشور ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۶۴۹۲

تردد از قزوین به شمال کشور ممنوع شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: به دلیل وضعیت کرونایی شهرهای شمال کشور تردد از قزوین به این شهرها ممنوع است و اداره کل راهداری باید بر این ممنوعیت تردد نظارت کند.

به گزارش ایمنا، منوچهر حبیبی گفت: به دلیل قرمز و نارنجی بودن وضعیت کرونایی اکثر شهرهای شمال کشور، تردد از قزوین به این شهرها ممنوع است و  اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای باید بر این ممنوعیت تردد نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نگرانی اصلی ما در مورد مدیریت بحران کرونا از همین ناحیه است، اضافه کرد:‌ با توجه به اینکه بخش عمده‌ای از شهرستان‌های شمالی وضعیت نارنجی و قرمز دارند، تردد هرگونه اتوبوس، مینی‌بوس، تاکسی و مسافربر شخصی از مبدأ قزوین به شهرهای شمالی کشور در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است.

حبیبی ادامه داد: با توجه به اینکه هر روز گزارش‌های متعددی در مورد ورود کرونای انگلیسی به کشور می‌آید و اعلام شده که سرعت انتشار کرونا بالاتر رفته، یک مقدار ترس ‌و لرز در جامعه ایجاد شده و بنابراین صدور کوچک‌ترین مجوز عکس‌العمل‌های زیادی را در جامعه ایجاد می‌کند. بنابراین بازگشایی تالارهای پذیرایی در ایام فاطمیه هیچ توجیهی ندارد؛ چرا که هیچ مراسمی در این روزها برگزار نمی‌شود.

کد خبر 466928

منبع: ایمنا

کلیدواژه: قزوین استانداری قزوین شمال کشور مدیریت بحران حمل و نقل جاده ای ممنوعیت تردد خودرو ستاد مدیریت بحران کرونا سرعت انتشار کرونا محدودیت کرونایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراز یکطرفه شد

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر، از یکطرفه شدن محور هراز در مسیر شمال به جنوب خبر داد و گفت: این محور از جنوب به شمال تا اطلاع ثانوی مسدود.

کهریزی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب هراز سنگین است گفت: محور هراز از محدوده رودهن به سمت شمال مسدود شده و هم‌وطنان برای سفر به شهرهای شمالی می‌توانند از محورهای جایگزین فیروزکوه و کندوان استفاده کنند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران با اشاره به اینکه تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز از محدوده آب‌اسک به سمت رودهن یکطرفه شده افزود: در برخی مناطق این محور مثل مشاء و پیست آبعلی با پس‌زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی عنوان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پرحجم در جریان بوده و در برخی نقاط این محور با افزایش بار ترافیکی روبرو هستیم.

کد خبر 6096488

دیگر خبرها

  • ورود دام به ییلاقات شمال دامغان «ممنوع» شد
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • تردد در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • هراز یکطرفه شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین