Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، سهامداران دو شرکت خودروسازی فیات کرایسلر آمریکا و پژو سیتروئن فرانسه با یکدیگر توافق کرده‌اند تا در قالب یک توافق 58 میلیارد دلاری با یکدیگر ادغام شوند.

به گزارش راشاتودی، ادغام این دو شرکت خودروسازی با یکدیگر آنها را به چهارمین گروه خودروسازی بزرگ جهان تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است ادغام این دو شرکت به ایجاد یک مجموعه جدید به نام استلانتیس منجر شود.

گزارشات حاکی از آن است که ادغام این دو خودروساز بزرگ بین‌المللی به توسعه تولید خودروهای الکتریکی و خودران منجر شده و سالانه میلیاردها دلار نیز برای آنها صرفه‌جویی ایجاد کند.

گفته می‌شود که این دو خودروساز قصد دارند در آینده نزدیک تغییر جدی در صنعت خودروسازی بین‌المللی ایجاد کنند.

فیات کرایسلر سازنده خودروهای مشهوری نظیر کرایسلر، دوج، جیپ، فیات، آلفارومئو، مازراتی و لانسیا است؛ پژو سیتروئن هم مدل‌های مختلف اوپل، پژو، سیتروئن و دی‌اس را در مجموعه خود تولید می‌کنند.

انتظار می‌رود با ادغام این دو خودروساز شاهد تولید سالانه 8 میلیون خودرو توسط آنها باشیم. در حالیکه این دو خودروساز تا پیش از این در بازار اروپا با یکدیگر رقیب بودند اما پژو حضور کم رنگی در آمریکا داشت و این در حالی بود که فیات کرایسلر چهارمین خودروساز آمریکا به شمار می‌رفت.

توسعه سریع صنعت خودروسازی چین یکی از چالش‌هایی است که خودروسازان بین‌المللی طی سال‌های گذشته با آن روبه‌رو شده‌اند و از طرف دیگر به خاطر کرونا فروش خودرو در جهان در سال 2020 نیز کاهش داشته است.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1086854 برچسب‌ها خودروسازی فیات خودروسازی پژو خودرو خارجی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خودروسازی فیات خودروسازی پژو خودرو خارجی دو خودروساز ادغام این دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند، برای همه ما شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد، شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرئت تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت: نیروی انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است، زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است مأموران ما در هر لحظه در انجام مأموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند و به شهادت برسند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

لازم به ذکر است صبح امروز _ یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

کد خبر 750699

دیگر خبرها

  • استارت سرد خودروسازی
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • تدوین برنامه مراقبت از راه دور نوزادان نارس بعد ازترخیص در اصفهان
  • شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان جرئت تعرض به کشور را نداشته باشند
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد
  • امتیازات ویژه صرافی کوینکس برای فارسی زبانان جهان
  • یک شورش بزرگ در جشنواره کن