Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در دومین روز از مرحله برگشت سی و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه دو تیم نفت و گاز گچساران و پرسپولیس بهبهان در تالار شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که نماینده خوزستان موفق شد حریف خود را از پیش رو بردارد. این دیدار که در قالب نخستین بازی گروه الف برگزار شد در نیمه اول با نتیجه ۱۷ بر ۱۲ به نفع قرمز پوشان پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه دوم نفتی‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا در این نیمه پیروز میدان باشند اما شاگردان مسعود ظهرابی به خوبی تفکرات و اندیشه‌های سرمربی خود را در زمین پیاده کردند و در این نیمه نیز به برتری رسیدند تا در پایان وقت قانونی با نتیجه ۳۶ بر ۲۵ به پیروزی دست یابند.

نماینده خوزستان با این برد ۱۰ امتیازی شد و موقتاً با یک پله صعود به رده چهارم جدول رسید. نفتی‌ها نیز کماکان ۲ امتیازی در قعر جدول قرار دارند.

مسعود ظهرابی سرمربی تیم پرسپولیس بهبهان پس از پیروزی تیمش برابر نفت و گاز گچساران گفت: بازی بار فنی آن‌چنانی برای دو تیم نداشت اما برای ما به نوعی پیش درآمد بود به منظور آمادگی برای دیدار روز جمعه تا بتوانیم نتیجه را سود خودمان رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم گچساران بعد از چندین سال قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ و حضور در لیگ قهرمانان آسیا متأسفانه به دلیل شرایط کنونی نتوانست تیمی که باید و شاید را روانه مسابقات کند و از بازیکنان تیم جوانان و نوجوانان استفاده کرده بود. اما این بازی برای ما خوب بود چون به نوعی پیش درآمد بود برای بازی بعدی و بازیکنان خواسته‌های ما را نسبتاً برآورده کردند. امیدواریم در بازی روز جمعه نتیجه دلخواه را به دست آوریم.

وی در خصوص تیم ملی جوانان نیز افزود: تیم ملی جوانان هم تمرینات خود را از ۲۲ دیماه برگزار خواهد کرد اما مشکل اصلی ما نبود بازی تدارکاتی است. اردوی خوبی در اصفهان برگزار کردیم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و جا دارد از مدیریت محترم باشگاه سپاهان تشکر کنم. با یاری خدا اگر بتوانیم در چند تورنمنت خیلی خوب حتی در مسابقات داخلی شرکت کنیم می‌توانیم با آمادگی نسبتاً خوبی راهی مسابقات آسیایی شویم.

عباس رضا زاده مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس بهبهان اظهار داشت؛ تیم نفت و گاز در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر با ترکیبی از بازیکنان جوان در لحظات آخر به لیگ رسید و همین موضوع باعث شد تا ما تیمی کاملاً بومی و جوان راهی رقابت‌های لیگ برتر کنیم.

وی افزود: امروز بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم اما تیم پرسپولیس از بازیکنان باتجربه بهره مند است و همانطور که گفتم نفت و گاز گچساران با ترکیب جوان و بومی راهی لیگ برتر هندبال شده و در این دیدار چند نفر از بازیکنان شاخص را به علت مصدومیت و دیگر مسائل در اختیار نداشتیم.

رضا زاده در پایان گفت: در آینده از تیم نفت و گاز گچساران بیشتر خواهیم شنید و این بازیکنان پشتوانه هندبال نفت و گاز گچساران هستند و اکثراً برای کسب تجربه در این فصل لیگ برتر حضور یافتند.

کد خبر 5116066

منبع: مهر

کلیدواژه: هندبال باشگاه پرسپولیس لیگ برتر هندبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر والیبال والیبال تیم ملی فوتسال ایران تکواندو تیم فوتبال سپاهان اصفهان اردوی تدارکاتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتسال فدراسیون کشتی کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک نفت و گاز گچساران لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده

نساجی و پرسپولیس با یکدیگر دیدار کرده اند.

طرفداری | تیم های پرسپولیس و نساجی به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی

 

هفته بیست و ششم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: نساجی - پرسپولیس تاریخ و ساعت برگزاری: دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 18:15 ورزشگاه: شهید وطنی - قائمشهر داور: موعود بنیادی فر | کمک‌ها: علیرضا ایلدروم، حسن انتظاری و امیرسامان سلطانی | ناظر: محسن قهرمانی گلزنان: - کارت قرمز: - ترکیب اولیه دو تیم

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس:

لوآن پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری، محمد عباس‌زاده، امیرحسین سام دلیری، امیر محمد هوشمند، سیدمحمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی

ترکیب پرسپولیس برابر نساجی:

علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، وحید امیری و عیسی آلکثیر

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • درخواست امری از بازیکنان: انرژی را برگردانید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد