Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس از فیروزکوه، روز سه‌شنبه ۱۶ دی ماه ویلای غیر مجاز چند میلیاردی یکی از مدیران دولتی توسط دستگاه قضایی تخریب شد.

حکم تخریب ویلای غیرمجاز در یکی از خوش‌‌آب‌وهوا ترین‌ مناطق شهر ارجمند فیروزکوه با حضور نمایندگان دادستان و جهاد کشاورزی اجرا شد.

پیگیری خبرنگار فارس نشان می‌دهد این فرد فشار زیادی برای جلوگیری از تخریب ویلای خود با استفاده از ارتباطات متعدد به مسؤولان شهرستان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس رضایی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس این خبر را تایید کرد.

وی گفت: همانگونه که آیت الله رییسی تأکید کردند مبارزه با فساد خط قرمز ندارد و دادستانی بدون ملاحظه به سمت، جایگاه افراد به نحو عادلانه و با قاطعیت با کلیه متخلفین برخورد می کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: مردم بدانند قانون برای همه یکسان است و برای همه به طور مساوی اجرا می‌شود و هیچ اغماضی برای هیچ شخصی صورت نمی‌گیرد.

به گزارش فارس، آیت‌ الله رئیسی در سفر به لواسان بر ادامه روند مقابله با ساخت‌های غیر مجاز تاکید کرد. رئیس دستگاه قضا آبان ماه نیز یکی اولویت‌های تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز را ویلاهای غیرمجاز عنوان کرد. پیش از این نیز تخریب ویلای جنجالی چند یقه سفید در شهریار خبرساز شده بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: تخریب ویلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسکوف: روسیه پیروز جنگ است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که روسیه و اروپا باید برای تعامل در آینده آماده شوند.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه روز جمعه اعلام کرد که روسیه هیچ کشوری را در اروپا تهدید نمی کند و انتظار دارد که هیچ کشور اروپایی نیز تهدیدی برای روسیه نباشد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه تاکید کرد که روسیه و اروپا دیگر نمی توانند روابطی مانند گذشته داشته باشند و مسکو تجربیات فعلی را در نظر خواهد گرفت.

پسکوف گفت که عملیات ویژه نظامی با موفقیت برای روسیه به پایان می رسد و پس از آن روسیه و اروپا باید در خصوص نحوه تعامل با هم به توافق برسند.

سخنگوی کرملین تاکید کرد که مقدمات سفر رییس جمهور روسیه به چین در مراحل پایانی آماده سازی است و مسائل زیادی در دستور کار این سفر قرار دارد.

کد خبر 6089136

دیگر خبرها

  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • رییس‌جمهور در کاخ ریاست‌جمهوری سریلانکا مورد استقبال قرار گرفت
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • حمایت‌های بیشتر معاونت توسعه روستایی مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری از حوزه روستایی