Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:09:46 GMT

حمله سایبری به دانشگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۹۷۰۳۳

حمله سایبری به دانشگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی

«دانشگاه بن گورین» در فلسطین اشغالی اعلام کرد که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی غروب چهارشنبه به وقت تهران از یک حمله سایبری به دانشگاهی در فلسطین اشغالی خبر دادند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» مقامات «دانشگاه بن گوریون» در «نگب» واقع در فلسطین اشغالی به اطلاع کارکنان و دانشجویان خود رسانده که هدف یک حمله سایبری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات صهیونیست بدون ذکر جزئیات بیشتر از این حادثه تنها گفته‌اند که منشا این حمله سایبری مشخص نیست.

دانشگاه بن گوریون  در مرکز منطقه صحرای نگب در جنوب فلسطین اشغالی واقع شده است.

چندی قبل نیز  رسانه‌های صهیونیستی از حمله سایبری به شرکت امنیتی «پورتناکس» در این رژیم و هک شدن اطلاعات آن خبر دادند. پورتناکس دارای مجموعه بزرگی از صدها مشتری مهم است که برخی از آنها مانند شرکت نظامی «اِلبیت سیستمز» جزو بزرگترین شرکت‌های اسرائیل محسوب می‌شوند.

بر اساس این گزارش، هکرها بخش‌هایی از اطلاعاتی را که از این مؤسسه امنیت سایبری به دست آورده‌اند، منتشر کردند که شامل یک گزارش ۱۵ صفحه‌ای این مؤسسه از نقطه ضعف‌ها و حفره‌های امنیتی شرکت نظامی اِلبیت سیستمز است. گروه پورتناکس در بیانیه‌ای اعلام کرد: «بیش از یک ترابایت اطلاعات شامل اسناد، پروژه‌ها، فایل‌های کدگذاری و دیگر موارد از سِرورهای این شرکت استخراج شده است».

چندی پیش نیز حمله سایبری به شرکت صهیونیستی بیمه «شیربیت» به درز اطلاعات شخصی هزاران صهیونیست از جمله برخی مقامات ارشد رژیم اشغالگر قدس انجامید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی رژیم اشغالگر قدس اسرائیل رژیم صهیونیستی حمله سایبری صهیونیست تهران حمله سایبری فلسطین اشغالی دانشگاه بن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، تشکیلات صهیونیستی موسوم به سازمان ۱۷۰۱ اسرائیل اذعان کرد که حزب الله لبنان طی ماه میلادی گذشته ۵۷۴ موشک و راکت به مناطق شمالی سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

این سازمان صهیونیستی در بخش دیگری از گزارش خود افزود که در ماه آوریل گذشته ۱۰ فروند موشک سنگین، ۷۴ فروند موشک ضد زره و ۶۱ پهپاد از جنوب لبنان به شمال سرزمین های اشغالی شلیک شد.

بر اساس گزارش این سازمان، در این حملات دست‌کم دو نفر کشته و ۳۲ تن زخمی شدند.

این آمارها در حالی است که حزب الله لبنان در ادامه حمایت از مردم غزه، همچنان به حملات خود به مواضع نظامی رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد و تا کنون هزاران شهرک‌نشین صهیونیست از هراس این حملات خانه‌های خود را ترک کرده‌اند.

به گفته منابع محلی و رسانه‌های مستقل، آمار اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی چندان قابل اعتماد نیست و شمار تلفات و زخمی‌های اشغالگران بسیار بیشتر از این است.

کد خبر 6094386

دیگر خبرها

  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تل‌آویو درهم شکست
  • تشدید اختلاف نظر میان مقامات کابینه نتانیاهو/ ادعاهای نظامی تلاویو درهم شکست
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه