Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در نشست تشکل‌های کارگری و کارفرمایی خراسان رضوی با حضور معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد، گفت: بیشترین تعداد تشکل‌های خراسان رضوی مربوط به نمایندگان کارگری با ۹۲۰ تشکل است و انجمن صنفی کارفرمایی با ۲۰۰ تشکل و شورای اسلامی کار با ۱۳۹ تشکل در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: همچنین تشکل‌های مختلف با نام انجمن صنفی کارگری، کانون انجمن صنفی کارگری، کانون انجمن صنفی کارفرمایی و کانون شورای اسلامی کار در این استان فعال هستند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان اینکه ۱۷ هزار نفر در این استان مقرری بیمه بیکاری دریافت می‌کنند ادامه داد: مقرری هفت هزار و ۸۰۱ نفر در خراسان رضوی قطع شده است که پنج هزار و ۷۸ نفر از این تعداد بخاطر پایان مهلت دریافت مقرری آنان بوده است.
پناه بیان کرد: هزار و ۵۶۵ نفر نیز اشتغال پنهان داشتند و ۷۴۶ نفر نیز خوداظهاری و خوداشتغالی داشته و بقیه آمار مربوط به موارد دیگر بوده است.

او تصریح کرد: در این استان ۳۸ هیات تشخیص و ۱۸ هیئت حل اختلاف کارگری و کارفرمایی فعال هستند که هیات‌های تشخیص از آغاز امسال تا پایان آذر ماه ۱۴ هزار و ۷۴۱ دادخواست بررسی و ۹ هزار و ۷۴ رای صادر کردند.

وی گفت: در این مدت هیئت‌های حل اختلاف هم هزار و ۸۵۸ دادخواست را بررسی و هزار و ۵۷۱ رای صادر کردند. همچنین سه هزار و ۱۷۸ رای سازش توسط هیئت تشخیص و ۴۶۳ رای سازش توسط هیئت حل اختلاف در این مدت صادر شده است.   انتهای پیام//م.ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انجمن صنفی کارفرمایی بیمه بیکاری هیئت حل اختلاف خراسان رضوی انجمن صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد

شبرنگ در نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان با اشاره به برنامه‌های هفته کارگر افزود: جلسات هماهنگی و هم اندیشی با حضور مدیران و تشکل ها، اجرای مانور ایمنی درکارگاه‌های ساختمانی و پتروشیمی دهدشت، جشن کارگری در مجموعه‌های مختلف، تجلیل از کارگران و برگزاری مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه‌های هفته کارگردر استان است.

در این جلسه کارگران مشکلات خود در زمینه معیشتی، حقوقی و صنفی را بیان کردند.

هاشمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی کارگران در این جلسه گفت: مشکلات زیادی در این جامعه کارگری وجود دارد که بعضی از آنها در چارچوب قانون می‌گنجد و قابل حل می‌باشد و یا دراستان قابل پی‌گیری و برطرف شدن است، اما برخی از توان ما خارج است.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی استان
  • ۹۶ هزار نفر عضو جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان‌غربی هستند
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان رضوی
  • توجه همزمان به حقوق و مطالبات کارگری و کارفرمایی در نظام اسلامی
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان