Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان فردآقایی عصر امروز با حضور حجت الاسلام اکبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گتوند، به قسمت‌هایی از متن بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه‌های مقام معظم رهبری به جوانان و آحاد مردم و تأکید بر عنصر «امید» اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی بانوان در سطح شهرستان گتوند به عنوان یک ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از ضروریات جمعیت بانوان فرهیخته در شهرستان گتوند، شبکه‌سازی و هم افزایی مجموعه‌های خواهران در سطح این شهرستان است.

وی در ادامه تصریح کرد: به رغم تمام فعالیت‌ها و زحماتی که بانوان در عرصه‌ها و حوزه‌های کاری خود متقبل می‌شوند اما هم افزایی میان مجموعه‌های فرهنگی و شبکه‌سازی با آنها هنوز اتفاق رخ نداده است.

فردآقایی در این رابطه یادآور شد: با توجه به اهمیت و ضرورت تعامل و هم افزایی با مجموعه‌های بانوان در سطح شهرستان، به این مجمع مأموریت داده شد تا نسبت به شبکه‌سازی و تشکیل میز هم افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی اقدام شود.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان افزود: از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته انتظار می‌رود که در راستای ارتقا و پیشبرد اهداف این مجمع، زیر پرچم ولایت و تحت آموزه‌های دینی نسبت به همراهی و همکاری با هم در حل مسائل و مشکلات فرهنگی همت کنند.

به گزارش مهر، در این نشست مقرر شد که در اولین فرصت نسبت به برگزاری برنامه‌های تجربه نگاری و الگوبرداری از سایر مجموعه‌های فعال بانوان در سراسر استان خوزستان برای این مجمع اقدام شود.

کد خبر 5116120

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان شهرستان گتوند زنان قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم شیراز کرمانشاه آمار کرونا آلودگی هوا بوشهر گرگان عکس استانها شهرکرد مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج مجموعه های فرهنگی هم افزایی شبکه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این فیلم روایتی از سال‌ها فعالیت هنری سعید امیر سلیمانی بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما ست که از شبکه مستند پخش خواهد شد.
پیکر مرحوم مسعود اسکویی فردا ساعت ۹:۳۰ دقیقه از مقابل مسجد بلال سازمان صداوسیما تشییع می‌شود.
اسکویی که بیش از نیم قرن سابقه گزارشگری، گویندگی و کارشناسی برنامه‌های ورزشی را داشت، ۱۲ اردیبهشت در ۸۵ سالگی درگذشت.
فصل دوم «رخ مادر» پنجشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه افق سیما پخش می‌شود.
مادران شهدا موضوع این مجموعه مستند است.
شبکه تهران مجموعه تلویزیونی دختر امپراطور را هر شب ساعت ۲۳ پخش می‌کند.
این مجموعه تاریخی محصول ۲۰۱۳ کره جنوبی داستان رقابت دو خواهر بر سر جانشینی پدرشان است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجموعه مستند «پا به ماه» از شبکه ۲
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • همسطح سازی حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب شرب شهرستان میاندوآب
  • قاسمی: استادان در هویت‌سازی و فرهنگ‌سازی اهتمام داشته باشند
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان یزد
  • نسبت ما با فضای مجازی چگونه است؟ / تلاش «شبکه» برای ایجاد پرسش