Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالدین فرزادی پور تنوع زیست محیطی این منطقه علی الخصوص آهوهای منطقه قراویز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ضرورت حفاظت و حراست از این منطقه زیست محیطی بسیار ارزشمند است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازی دراز، فرماندار شهرستان سرپل ذهاب، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی، بخشدار مرکزی، ریاست حفاظت محیط زیست و آبفا شهرستان سرپل ذهاب از منطقه شکار ممنوع قراویز بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نورالدین فرزادی پور فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در این بازدید تنوع زیست محیطی این منطقه، علی الخصوص آهوهای ایرانی منطقه قراویز را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ضرورت حفاظت و حراست از این منطقه زیست محیطی بسیار ارزشمند است.

وی تاکید کرد: برای حفظ نسل گونه های جانوری که در کم یاب و نادر در این منطقه هستند باید با حساسیت بالاتری شبانه روزی محافظت کنیم .

فرزادی پور گفت: جمعیت حیات وحش در هر منطقه اگر دچار کاستی یا افزایش شود نشانه اقدامات و برخورد نامناسب به خصوص از سوی انسان ها با محیط زیست است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب عنوان کرد: حیات وحش یکی از جاذبه های طبیعی و گردشگری هر منطقه جغرافیایی است؛ حیات وحش علاوه بر زیبایی و جذابیتی که برای هر منطقه ای ایجاد می کند به همین نسبت می تواند گردشگرانی را برای تفریح جذب کند.

در پایان این بازدید رئیس محیط زیست سرپلذهاب اطلاعاتی در خصوص ویژگیهای زیست محیطی این منطقه و همچنین اطلاعاتی در خصوص گونه های جانوری موجود در این منطقه را ارائه دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرستان سرپل ذهاب بسیار ارزشمند زیست محیطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد صالحی در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل نیروهای یگان حفاظت محیط زیست این اداره کل، در سطح حوزه استحفاظی شهرستان پلدختر به دو گروه شکارچی غیر مجاز برخورد نموده که پس از شناسایی این متخلفین و در یک عملیات تعقیب و گریز موفق به دستگیری متخلفین شدند.

وی افزود: از گروه اول که در سطح رودخانه‌های این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند ١٠٠ قطعه ماهی رودخانه ای به همراه شش عدد تور ماهیگیری و سه عدد قلاب کشف و ضبط گردید.

صالحی افزود: در ادامه گشت و کنترل در این شهرستان به گروه دیگری از متخلفین زیست محیطی برخورد نموده که از آن‌ها اداوت شکار کشف و ضبط گردید.

صالحی گفت: پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل پرونده متخلفین، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردیده که متخلفین با دستور مقام قضایی روانه بازداشتگاه شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی با سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت نسبت به آن اقدام شود. برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902664

دیگر خبرها

  • پایش واحد های شن و ماسه شهرستان چایپاره
  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در این استان
  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳
  • تولد گوساله گوزن زرد ایرانی در مرکز ‌احیاء گوزن زرد کشور در لرستان
  • ۲ گروه صیادی و شکارچی غیرمجاز در پلدختر دستگیر شدند
  • طغیان رودخانه روستای داره لار اسد شهرستان سرپل ذهاب
  • صدور مجوز زیست‌محیطی برای معدن آلبلاغ خراسان شمالی مصوب شد
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست