Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتونیو کونته گفت تیمش شایسته نتیجه بهتری مقابل سمپدوریا بوده است. 

اینتر در هفته شانزدهم رقابت های سری آ ایتالیا در خانه سمپدوریا با نتیجه 2-1 شکست خورد. این شکست برای کورس قهرمانی آنها بسیار بدموقع بود. آنتونیو کونته در گفتگو با DAZN در مورد بازی گفت:

واقعا بازی عجیبی بود. ما یک پنالتی از دست دادیم و به سرعت دو گل دریافت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واضحا این باعث شد به مشکل بخوریم اما تیم خوب بازی می کرد و موقعیت های فراوان گلزنی خلق کرد. بازی عجیبی بود. گاهی سزاوار شکست هستید اما گاهی مثل امروز شرایط برای شما خوب پیش نمی رود. ما حتی می توانستیم روی ریباند پنالتی گل بزنیم اما به تیرک برخورد کرد. برگرداندن نتیجه 2-0 سخت بود؛ هر چند که ما تا پایان تلاش کردیم. 

لوکاکو دچار مصدومیت ماهیچه ای بود و اینتر می توانست به عنوان یا تعویضی از او استفاده کند:

این اولین باری نبود که بدون لوکاکو بازی کردیم. همه از کیفیت او آگاهند اما او صد در صد آماده نبود و حتی بعد از ورودش به زمین هم مشخص بود. نا امید کننده است زیرا من فکر می کنم ما شایسته نتیجه بهتری از این بازی بودیم. باید بازی را آنالیز کنیم اما بازی عجیبی بود. بازیکنان تمام توان شان را گذاشتند اما امروز شانس اصلا با ما یار نبود. 

آیا اینتر بعد از خوردن گل ها تازه بیدار می شود؟

با توجه به موقعیت گل ها و آمار گلزنی، ما در خط حمله، هافبک و دفاع خوب بوده ایم. مشکل فصل ما این است که شاید کمی تعادل نداشته ایم زیرا گل های زیادی دریافت کرده ایم اما هیچ شکایتی از بازی تهاجمی تیم ندارم زیرا کاملا در محوطه حریف بودیم. 

کریستین اریکسن 20 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد و این بیشتر از حد معمول بود:

من با توجه به شرایط، سعی می کنم از گزینه هایم بهترین استفاده را ببرم. من کاملا تابع باشگاه هستم که چه تصمیمی می گیرند. باشگاه به خوبی می داند نیاز تیم برای بازیکنان ورودی و خروجی چیست. من فقط کارم را انجام می دهم. از زمان حضورم در اینتر همینطور بوده است. برای هر تصمیمی از سوی باشگاه، همیشه با من مشورت شده است. 

 

اخبار داغ 

هویت متهمین شرط بندی مشخص شد؛ دو پیشکسوت و یک بازیکن! مهدی تاج با کیست؟ کیومرث هاشمی یا عزیزی خادم دختر سیرجانی / جزئیات سربریدن این دختر 15 ساله لیست میلان برای بازی با یوونتوس؛ یک لشکر غایب ظاهر جدید راجا ناینگولان با موهای صورتی! / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی عجیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • بمب خبری فوتبال؛ آنتونیو کونته مربی ناپولی شد
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!