Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه یکی از اهداف راهبردی ما در ضربه‌ انتقام سخت، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است، گفت: برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش هشداری است به دشمنان که به فکر بیفتند و دچار محاسبات غلط نشوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی اظهار داشت: در تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تنها بخشی از اقتدار پهپادی ارتش با ماموریت‌های مختلف به نمایش گذاشته شد، توانایی‌های پهپادی ما به‌ مراتب بیش از این چیزی است که مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر موسوی با اشاره به اینکه امروز پهپادها بخش مهمی از توان تجهیزاتی نیروهای مسلح در همه ارتش‌های جهان هستند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش پهپادی صاحب قدرت بسیار خوبی است که اگر یک روزی لازم باشد در میدان عمل این قدرت را به دشمن نشان دهد، با اقتدار و توان بسیار زیادی این اتفاق خواهد افتاد.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: برگزاری تمرین بزرگ رزم پهپادی ارتش هشداری است به دشمنان که به فکر بیفتند و دچار محاسبات غلط نشوند. اگرچه ما معتقدیم که دشمن به خیال خودش با نشان دادن این هیمنه‌ پوشالی که از خودش نشان می‌دهد، قصد دارد جلوی ضربه انتقام سخت را بگیرد، غافل از اینکه ضربه انتقام سخت؛ زمان، مکان و اندازه‌اش در اختیار ماست و دشمن هرگز نخواهد توانست زمان، مکان و اندازه‌اش را پیش بینی کند. کوچکترین هدف ما در این ضربه‌ی انتقام، اخراج و بریدن پای آمریکایی‌ها از منطقه است.

وی افزود: اگر دشمن در محاسبات خود دچار اشتباه شود قطعاً ضربه‌ای را از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهد کرد که از هر کرده‌ای که تا الان داشته است، پشیمان بشود.

نخستین تمرین مشترک و بزرگ رزم پهپادی ارتش با شرکت صدها فروند از پهپادهای عملیاتی نیروهای زمینی، پدافند هوایی، هوایی و دریایی ارتش در منطقه عمومی سمنان و در نقاط مختلفی از مرزهای ایران اسلامی به مدت دو روز برگزار شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران بزرگ رزم پهپادی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۹۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قوی مدیون خون شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یادواره شهدای خان طومان و ۹ شهید از کارکنان استانداری مازندران گفت: امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمن با هر قدرتی که باشد را خلع سلاح می کند و این را مدیون خون شهدا هستیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: نام رژیم صهیونسیتی به عنوان قدرت در جهان از بین رفته است و از سوی دیگر سیاست آمریکا در عادی سازی روابط رژیم صهیونسیتی با کشور‌های منطقه نیز شکست خورده است.

وی با بیان این که دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص رژیم صهیونیست جهانی به این نتیجه رسیده است که هیچ گونه بحران‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را از پای در نخواهد آورد، ادامه داد: این درحالی است که سالانه میلیارد‌ها دلار به رژیم صهیونسیتی کمک مالی می‌شود این درحالی است که در سراسر دنیا دانشجویان حامی غزه اکنون خواستار این هستند که همکاری علمی با رژیم صهیونسیتی و کودک کش را قطع کنند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر این نکته که منافع اقتصادی آمریکا در منطقه متزلزل شده است گفت: امروز آمریکا ناچار است تا در هر اقدامی در منطقه با جمهوری اسلامی ایران مذاکره کند.

دیگر خبرها

  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • هیچ مماشاتی با اعمال قدرت علیه ایران در کار نیست | عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • ایران برخی نهادها و اشخاص آمریکایی و انگلیسی را تحریم کرد + اسامی